Duron 800 reanimeren

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Djingiz Chan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2008

Djingiz Chan

koe zegt boe

Topicstarter
Ik kreeg de tip om Electrocure te gebruiken om de L1 bridges te connecten. Het is een geleidende prut. Maar nu gebruikte ik even het kwastje om de 2e L1 bridge te connecten maar het smeerde dus ook uit over de 3e bridge. Conclusie CPU is dood bij het booten :'( ook de 4e connect maar dat mocht niet helpen. Dus nu rust mij de vraag hoe krijg ik godsnaam deze fuck zooi d'r af? Wasbezine werkt niet. Is het uberhaupt nog te redden?

Bvd!

PS voor de mensen die beginnen te miepen als je niets anders te doen hebt dan een serieus antwoord geven ga dan buiten spelen ofzo

http://specs.tweak.to/11052

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 00:57
Je kunt altijd nog proberen het weg te krasen met een scherp voorwerp, maar , wel als laatste redmiddel natuurlijk!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

ja gewoon weg schuren die hap! met wat schuurpapier of polijstmiddel.....(fim)..
gaat heel goed... en je kan niet te veel weg halen.. die contactpuntjes gaan namelijk helemaal door de bovenkant van je proc heen...

andere manier is met een scherp scheer mesje tussen de puntje krassen (vertikaal)
L1
. . . .
| | |
. . . .
streepje {|} staat voor krassen....
en doe rustig aan!... je hebt alle tijd....
:Z stuk is die toch al.... en met wat gedult en nauwkeurigheid.. krijg je hem wel weer aan de praat :)...
ga je lopen rammen op die proc.. om hem in 10 sec. te fixen.. maak je hem mischien helemaal stuk...

oke en nu nog ff wat anders......
wat is er mis met potlood?????

• sju
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

sju

rrradio

MECHANISCH VERWIJDEREN :P

blaat? BLAAAAAAAAT!

Verwijderd

en met van die nagellakremoveshit dan?

• Djingiz Chan

Djingiz Chan

koe zegt boe

Topicstarter
Op vrijdag 05 januari 2001 21:19 schreef MM_Zork het volgende:
ja gewoon weg schuren die hap! met wat schuurpapier of polijstmiddel.....(fim)..
gaat heel goed... en je kan niet te veel weg halen.. die contactpuntjes gaan namelijk helemaal door de bovenkant van je proc heen...

andere manier is met een scherp scheer mesje tussen de puntje krassen (vertikaal)
L1
. . . .
| | |
. . . .
streepje {|} staat voor krassen....
en doe rustig aan!... je hebt alle tijd....
:Z stuk is die toch al.... en met wat gedult en nauwkeurigheid.. krijg je hem wel weer aan de praat :)...
ga je lopen rammen op die proc.. om hem in 10 sec. te fixen.. maak je hem mischien helemaal stuk...

oke en nu nog ff wat anders......
wat is er mis met potlood?????
Kijk hier heb ik nog eens wat aan :) Bedankt. en tsja ik kreeg de tip dat potlood niet zo geweldig was. Bij later in zien misschien toch wel :)

Verwijderd

waarom gebruik je dan ook geen potlood dan? :? :?

• Jackkel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-05 10:04
Kusje d'erop? *D

Werkte niet helemaal bij mn pIII nadat ik had "geopereerd" :'(

maar toch...

• Djingiz Chan

Djingiz Chan

koe zegt boe

Topicstarter
Op vrijdag 05 januari 2001 23:00 schreef Jackkel het volgende:
Kusje d'erop? *D

Werkte niet helemaal bij mn pIII nadat ik had "geopereerd" :'(

maar toch...
Sorry dat ik je toen had uit gelachen >:) Want je toont nu begrip voor mij. Maar ik kan em kussen tot ie een ons weegt maar daar schiet ik niet veel mee op :)

• Jackkel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-05 10:04
Wat wil je! je hebt zn gevoelens gekwetst!! :P

Laat em d'er eff nog een nachtje overslapen, en vertroetel em nog maar een klein beetje.. O+

Verwijderd

Waar is dat electrocure precies van gemaakt? Je moet het toch wel op kunnen lossen met iets?

• Djingiz Chan

Djingiz Chan

koe zegt boe

Topicstarter
D'r staat dus "Electrocure contains XYLENE 1263" Ik denk dat is wat je bedoelt. Ik heb nooit zo opgelet bij scheikunde dus sla mij maar lek wat het is. Maar als jij weet hoe je die zut d'r veilig af kan krijgen hoor ik het graag. ;)

edit: typo |:(

Verwijderd

Gebruik een beetje Thinner.. dat is echt de shit om zooi weg te krijgen, smeer het op een wondje je kermt het uit van de pijn maar je wondje is over!!

• Djingiz Chan

Djingiz Chan

koe zegt boe

Topicstarter
Waar is die "Thinner" te halen in Apeldoorn? En is dat niet nog chemischere troep die d'r nu op zit? Niet dat m'n Duron straks zich ontpopt in een of andere gel vorm :P

Verwijderd

Op zaterdag 06 januari 2001 00:13 schreef Djingiz Chan het volgende:
D'r staat dus "Electrocure contains XYLENE 1263"
Nee, sorry ik heb ook geen id... Zou je moeten navragen... Het moet natuurlijk wel iets zijn wat niet je cpu aantast... :?

Verwijderd

Thinner waar dat te koop is, ik heb er ooit mee gewerkt..maar volgens mij moet je dat gewoon wel ergens verkrijgen...het tast de shit volgens mij niet echt aan, maar het ontvet supergoed..veel beter dan wasbenzine

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Xyleen is een benzeenring met 2 CH3 groepen eraan. Dit is dus het oplosmiddel van die prut die je hebt gebruikt. Het is hoofdpijn en kankerveroorzakend en mag dus niet verkocht worden apart

Tolueen=thinner=verfoplosser is een benzeenring met 1 CH3 groep eraan. Dit is ook een oplosmiddel dat heel veel op xyleen lijkt. Als je dit over je duron smeert, met een tissue, dan gaat het er gegarandeerd weer af.

Oh ja, thinner is bij iedere verfhandel/doehetzelfzaak te koop. Kost 2 piek voor een liter :+

Update: Nu ik er ff over na zit te denken (ik ben chemicus) zouden de volgende stoffen ook moeten (kunnen) werken:
- aceton (nagellak remover)
- tetra (is verboden, maar misschien heeft je moeder nog wat liggen)
- terpetine (oplosmiddel voor verf)

• MauBro
  • Laatst online: 18:28
thinner is gewoon verkrijgbaar bij de plaatstelijke bouwmarkt. praxis heeft 't wel

Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Of je gaat gewoon ff naar een schilder toe
101% kans dat ie het heeft :)

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Ligt erana wat voor spul het is, wat staat er op de pen/tube/verpakking ?
En misschien met een soldeerbout =) Dan kun je het heel heet maken, en misschien smelt het dan wel.

Verwijderd

Nou heb je hem nu alweer aan de praat ofnie????.... met gedult en rustig aan bedoelde ik natuurlijk ook geen weken!! :)
komop!! aan het werk jij!!
gewoon even voorzichtig krassen....
en hij doet het wel weer.. :)

• Djingiz Chan

Djingiz Chan

koe zegt boe

Topicstarter
Ik ben net wakker maar wat een goeie replies enorm bedankt al zowieso. Mocht het niet lukken jammer dan. En ik zal niemand verantwoordelijk houden voor z'n idee ;)
Maar nu eerst even koffie en wat eten. Ik laat nog weten welke oplossing heeft gewerkt!

Nogmaals enorm bedankt!

• Djingiz Chan

Djingiz Chan

koe zegt boe

Topicstarter
Nou het oplossen met terpetine werkte niet. Maar.......... het schuurpapier werkte als een dolle en inmiddels draait ie vrolijk op 800 :) :) :). Ik ben ook even naar de stad geweest en een potlood + gun + potlood slijper opgehaald. Ik ga straks even hem vrolijk inkleuren met het potloodje :). Nogmaals enorm bedankt voor de goude tip met het schuurpapier.

• Orbit
  • Laatst online: 30-07 10:26
Waarom dient dat geweer? om jezelf mee af te maken als het niet lukt?

(Sorry, ik kon het niet laten)

• Djingiz Chan

Djingiz Chan

koe zegt boe

Topicstarter
Tsja dat was een typo na dat ik zo blij was dat ie het weer deed. Maar ik bedoelde dus een gum :)

Pagina: 1