Toon posts:

[XP] Na installatie SP 2 alle teksten vetgedrukt?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezer,

Na de installatie van Service Pack 2, zijn heel veel tekst items vetgedrukt (dat lijkt tenminste zo). De menubalken, alle e-mail lijken nu ongelezen e.d.

Wie weet waar dit door komt en waar ik dit kan aanpassen....

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-04 12:40
Klik rechtermuis op je bureablad en dan eigenschappen->vormgeving.

Zet daar de tekengroottte op normaal.

Als je ook nog een op geavanceerd klikt en je bladerd wat rond bioj item dan zie je dat je daar nog meer lettertypes in kan stellen.

Misschien werkt dit ook: Klik rechtermuis op je bureablad en dan eigenschappen->vormgeving. switch dan naar een ander thema en daarna weer terug naar degene die je wil hebben.

[ Voor 28% gewijzigd door Dekaasboer op 19-01-2005 08:16 ]

http://axrotterdam.blogspot.nl

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:02

samo

yo/wassup

Het zou kunnen wijzen op een corrupt font-bestand. Open gewoon eens Word, en zoek eens he lettertype waar de menu's instaan. Kijk vervolgens of je het daar wel gewoon ziet, of alleen in het vet.
Als je het alleen in het vet ziet, is dat font dus corrupt, en zal je het het beste opnieuw installeren. Zoeken op je windows cd of internet. Hoe precies ben ik alleen eventjes vergeten

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Topicstarter
Ha samo-arne,

Het was inderdaad een corrupt lettertype bestand. Kheb het lettertype vervangen en het werkt weer.

Merci.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik pas even de titel aan zodat je probleempje er iets duidelijker in staat. Probeer hier voortaan zelf op te letten :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters