[Word] Document in de temp map kwijt

Pagina: 1
Acties:

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Ik moest een verslag maken over iets wat niet boeiend is en daar was ik op school mee begonnen. Toen ik naar huis moest heb ik het naar mezelf toegemaild.

Eenmaal thuis open ik mn mail en open het document dat daar bij zit (ipv het eerst op te slaan). Ik ga vrolijk dit document zitten bewerken en save regelmatig. Toen ik klaar was sloot ik het document af en bedacht met dat ik de grootste fout van mn leven had gemaakt. Deze stond immers in de temp map...

Deze file is verdwenen dus. Iemand enig idee of hij nog op een of andere manier terug te halen is? Ik heb TuneUp utilities al gebruikt voor een recover maar die is niet gevonden helaas. Iemand nog enig ander idee wat ik kan proberen??

Btw. de temp map waar ie in stond was: C:\Documents and Settings\Edwin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\R8PLB0C8

Erm...

Verwijderd

word weer openen en hopen dat ie nog onder het File menutje staat ?

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:17

Reinier

\o/

Is het misschien een hidden file ofzo :?

Verwijderd

zoek op bestanden beginnende met een ~ (tilde dus)
Dat zijn autosave bestanden. Misschien dat ie er tussen staat

Verwijderd

• Zoals Marla_Singer al aangeeft, File ---> Open Recent???
  • Anders in verkenner bij mapopties [verborgen bestanden weergeven] aanvinken, en zoeken maar in de aangegeven map.
  • Nog een optie: zoeken op [*.doc] (zonder haakjes), waarbij je aangeeft dat het document gewijzigd is tussen gisteren en vandaag (of welke datum ook)...