Toon posts:

fma probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als ik fma geinstaleerd heb krijg ik na enkele telen de melding"programma reageert niet"
in de menu balk?????? :(

wat gaat er fout!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
versie 1.1.16 en ook met versie 1.1.12

HULUUUUUP :? :? :? :? :? :? :?

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-02 09:33
Allereerst welkom op GoT!
ten tweede, wat heb je zoal zelf gedaan? Google gaf nog potentiele mogelijkheden terug om na te checken waar het aan lag?
Wat is fma? Niet iedereen weet waar het voor staat, maar dat houd niet in dat we het misschien kunnen herleiden uit de eigenschappen van het programma en de omstandigheden! ( het zal wel internetgerelateerd zijn :+ wat tegenwoordig niet :? :p . Toch krijg ik een naar voorgevoel dat dit voor SA beter geschikt is )

edit:
Nog een zeikopmerking, hoord bij de ontgroening hier :+
Systeem eigenschappen en OS opnoemen kunnen geen kwaad. Extra speciale items in dit geval zoals blue tooth adapter type (of hij nou onboard op je laptop zit of op je PC) of infra rood kunnen ook geen kwaad. Zelf net geinstalleerd, kom geen problemen tegen (Win2k SP6 geloof ik, IRdA toshiba satellite serie)

[ Voor 50% gewijzigd door LinuX-TUX op 19-01-2005 00:44 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Float's Mobile Agent.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

tja, LinuX-TUX heeft eigenlijk alles wat ik zou willen zeggen al geschreven, zie dus de eerste reply van dit topic.

joke 38, lees Algemene gedragsregels (Netiquette) eens door en maak aan de hand daarvan een nieuw topic in Software Algemeen. Dit topic kan echt niet door de beugel.

Dit topic is gesloten.