Als ik tweakers bekijk in thunderbird (mbv rss) zie ik dit:

en das zwaar irritant, hoe kan ik dat oplossen?

en das zwaar irritant, hoe kan ik dat oplossen?

[ Voor 51% gewijzigd door Harm op 19-01-2005 00:29 ]
Signature
niet iets wat ik wil dus... bale... jammer van die balkpasta schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 00:30:
Wat wel als nadeel heeft dat JS ook gelijk voor mail aan staat, kan niet echt veilig zijn lijkt me zo.
Niet dat ik weet. Heb hier ook eens naar gezocht, maar kon geen antwoord vinden op deze vraag/probleem. Er zijn helaas ook nog maar weinig extensions voor Thunderbird, dus daar hoef je ook nog niet te kijken....
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Ja, je kan het melden op Devtrack; wel even zoeken of de bug er al niet staat.Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:33:
moeten we zoiets eigenlijk niet bij de webdevelloppers neer leggen ofzo?
Java != Javascript. Het zijn twee totaal verschillende technieken, die je niet met elkaar moet verwarren.Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:33:
bedoel java in een mailclient zie ik niet zitten enzo
Wat ik bedoelde is dat je Javascript in kunt schakelen in Thunderbird en dan de RSS goed lezen.Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 14:18:
Het gaat hier opzich trouwens niet om e-mail natuurlijk
thunderbird leest de rss uit, zodra ik hem open, opent ie de internet pagina in thunderbird en dan zie ik dat lelijke witte blok waardoor ik de page niet fatsoenlijk kan lezen.