Ik ben al enige tijd bezig. met men casemod en vond het maar eens tijd om weer wat te veranderen aan men modje. zo heb ik in men voorgaande casemod fases traanplaat aangebracht een control pannel gemaakt (voor de lampies en fans), ook waterkoeling aangebracht, en de standaard connectors vervangen met fluoriserend gele connectors.
De Case zit er nu als volgt uit:

Laat ik als eerste maar eens wat hardware specs doornemen:
Processor Intel P4 2.8Ghz - 800Mhz FSB - socket 478
Moederbord Asus P4P800 - Giglan/SATA - Dual DDR 400 - Intel 865PE Chipset
Geheugen Twinmos 2x512 PC3200 - Dual Channel (6.4gb/sec)
Geheugen Revoltec Ram Freezer - Goud 24-K (koeling)
Harddisk 2 x Western Digitals 80GB - 8MB buffer - WD800JB - 7200RPM
Videokaart Club 3d - Ati Readon 9800 Pro - 128MB - TV Out - DVI - 8x AGP
256-bit memory interface,quad-channel DDR/DDR-2M memory
Geluidskaart Soundblaster Creative Audigy2
En verder is hier nog een waterkoeling set bij gekomen:
Waterkoeling Koolance - Exos-Al
CPU koeling Zalman CPU Water Cooling Blok ZM-WB2
Deze mod zal in een week uitgevoerd worden. dit omdat ik een vrije week tot mijn beschikking heb. so stay tuned.
Ik vond het nu eens tijd om men case een kleurtje te geven. en om STEZ uit de front van men case te dremmelen.
Voor de kleur heb ik gekozen voor Neon Blauwe verf. ook omdat die het beste bij men case past. De enigste kleuren die ik in men case wil zijn. Zilver Blauw en Geel, dit omdat ik deze kleuren in combinatie erg mooi tot hun recht vind komen.
Als eerste fase wil ik dus de cd-rom bays en hdd-bays verfen met neon blauw. hiervoor heb ik alles uit men case gehaalt, en heb ik tijdelijk men hardware maar in een andere case gezet. Ik moet natuurlijk deze topic ook bij kunnen werken
.

ziet dat er niet super uit.
Nu de case strippen:

Soow alles is eruit. nu alleen de 3.5 en 5.5bays nog.

De 3.5 bay was niet zo'n ramp. deze was slechts met schroefjes gemonteerd. maar u ziet de boormachine al klaar liggen.
De 5.5 bay is namelijk bevestigd met popnagels. dus deze moeten uitgeboord worden.

jah hij is bijna los.

nog even een totaal beeld, wat een ruimte in de case zeg.

Er is nog wat viezigheid aanwezig, maar met Thinner haal je dat zo even weg. altijd even met thinner de spullen insmeren die je gaat verfen.

kijk zo ziet ze er beter uit.

nou ik heb 2 busjes verf gekocht, 1 voor de grondlaag en 1 neon blauwe verf. Op aanrade van Ediejo.

Hier beginnen met de 3.5 en 5.5 bays.gaat al aardig. de verf is iig wat ik ervan verw8e.

Helaas was de blauwe neon verf alweer op. dus moes weer terug naar de winkel voor een nieuwe. En ook maar even de cd-rom frontjes meegepakt. en de versteviging voor men side-window.(hier zit een grote 3 kleuren RGB CCFL in verstopt)

Nu is het wachten op het drogen van de verf.
De Case zit er nu als volgt uit:

Laat ik als eerste maar eens wat hardware specs doornemen:
Processor Intel P4 2.8Ghz - 800Mhz FSB - socket 478
Moederbord Asus P4P800 - Giglan/SATA - Dual DDR 400 - Intel 865PE Chipset
Geheugen Twinmos 2x512 PC3200 - Dual Channel (6.4gb/sec)
Geheugen Revoltec Ram Freezer - Goud 24-K (koeling)
Harddisk 2 x Western Digitals 80GB - 8MB buffer - WD800JB - 7200RPM
Videokaart Club 3d - Ati Readon 9800 Pro - 128MB - TV Out - DVI - 8x AGP
256-bit memory interface,quad-channel DDR/DDR-2M memory
Geluidskaart Soundblaster Creative Audigy2
En verder is hier nog een waterkoeling set bij gekomen:
Waterkoeling Koolance - Exos-Al
CPU koeling Zalman CPU Water Cooling Blok ZM-WB2
Deze mod zal in een week uitgevoerd worden. dit omdat ik een vrije week tot mijn beschikking heb. so stay tuned.
Ik vond het nu eens tijd om men case een kleurtje te geven. en om STEZ uit de front van men case te dremmelen.
Voor de kleur heb ik gekozen voor Neon Blauwe verf. ook omdat die het beste bij men case past. De enigste kleuren die ik in men case wil zijn. Zilver Blauw en Geel, dit omdat ik deze kleuren in combinatie erg mooi tot hun recht vind komen.
Als eerste fase wil ik dus de cd-rom bays en hdd-bays verfen met neon blauw. hiervoor heb ik alles uit men case gehaalt, en heb ik tijdelijk men hardware maar in een andere case gezet. Ik moet natuurlijk deze topic ook bij kunnen werken
ziet dat er niet super uit.
Nu de case strippen:
Soow alles is eruit. nu alleen de 3.5 en 5.5bays nog.
De 3.5 bay was niet zo'n ramp. deze was slechts met schroefjes gemonteerd. maar u ziet de boormachine al klaar liggen.
De 5.5 bay is namelijk bevestigd met popnagels. dus deze moeten uitgeboord worden.
jah hij is bijna los.
nog even een totaal beeld, wat een ruimte in de case zeg.
Er is nog wat viezigheid aanwezig, maar met Thinner haal je dat zo even weg. altijd even met thinner de spullen insmeren die je gaat verfen.
kijk zo ziet ze er beter uit.
nou ik heb 2 busjes verf gekocht, 1 voor de grondlaag en 1 neon blauwe verf. Op aanrade van Ediejo.
Hier beginnen met de 3.5 en 5.5 bays.gaat al aardig. de verf is iig wat ik ervan verw8e.
Helaas was de blauwe neon verf alweer op. dus moes weer terug naar de winkel voor een nieuwe. En ook maar even de cd-rom frontjes meegepakt. en de versteviging voor men side-window.(hier zit een grote 3 kleuren RGB CCFL in verstopt)
Nu is het wachten op het drogen van de verf.
[ Voor 7% gewijzigd door SteZZz op 19-01-2005 00:02 ]
SteZZz is the Name, Everything is my Game.