[Aanbieding]PS-One+ Contr+Game+VHS [35 euro]

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Beste tweakers,

ik ben zelf altijd op zoek naar leuke koopjes. Nu kwam ik op de website van de freerecordshop in belgie iets niet onaardigs tegen.

Namelijk het volgende:

PSOne console
PSOne controller
Game Stuart Little 2
VHS Stuart Little 2

Dit alles voor een prijs van 35 euro! Ikzelf ben een brabo, dus een filiaaltje antwerpen is zo bereikt. Ik dacht laat ik het toch even melden aan mijn medetweakers!

Om direct bij het product te komen, klik hier!

P.S. Heb er per ongeluk 3 besteld :P!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
strak!!

Ik zou hem graag willen kopen, maar geen zin om naar belgie te gaan als ze hem niet hebben.

Ik heb een grijze ps1 en die slaat soms stukken muziek/filmpjes over, maar dat mag wel na jaren trouwe dienst:P

ik hoop dat ze hem hebben, veel plezier ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je mag er 4 tegelijk bestellen, dus vind 4 mensen en ik haal ze wel op (woon vlak bij). Dan kunnen we altijd verder kijken vanuit nl hoe verder te handelen. Maar t was ook meer voor de brabo's, zeeuwkes en limburgernaren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Behalve dat een mededeling als deze eigenlijk geen eigen topic waard is (hoe handig het ook is), is GoT niet de plek om handelspraktijken af te spreken. Voor Inkoopacties kun je op sites als Inkoopacties.net terecht. Voor Vraag & Aanbod op de frontpage, en voor kleine deals kun je email oid gebruiken.

Dit topic doe ik dicht, maar toch bedankt voor het melden :)

Dit topic is gesloten.