[ADSL] Hoeveel lijnen gebruikt het?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-02 21:17

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Topicstarter
Hallo, na jarenlang de melding : "Helaas, ADSL is niet beschikbaar in uw woonplaats" gezien te hebben, kreeg mijn vriendin (die een een rotgat woont ;) )tot een paar maand geleden de melding "ADSL mogelijk, maar afstand naar centrale te lang." Groot was de vreugde afgelopen weekend, toen er een nieuwe zendmast geplaatst werd, en ADSL mogelijk was!

Ze hebben daar nu een normale analoge telefoonlijn liggen, echter door een blikseminslag zijn 2 van de 4 draden ondergronds beschadigd. (Gelukkig de goede 2)

Bellen kan dus gewoon nog wel. Gebruik ADSL 2 of 4 lijnen? Ik kan het nergens vinden, en de FAQ kom ik ook niet echt verder mee...

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:19
2 :)

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Twee.

edit:
/spuit elf :(

[ Voor 73% gewijzigd door NMe op 18-01-2005 23:10 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• -krekel-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-11-2025
moet je denk ik toch wat beter kijken :) Maarum, ADSL gebruikt 2 lijntjes..... precies de 2 de je ook gebruikt met bellen.

• Wijnbo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-02 21:17

Wijnbo

Electronica werkt op rook.

Topicstarter
Dank zover :) Ik had het al wel verwacht, maar liever een bevestiging, dan dat er straks een pakket besteld wordt en er nog geen verbinding is :(

(Wat een oplichters trouwens, ADSL MODEM voor €0,00, ADSL Multi-user modem €70,00.... een standaard sweex router heb je al voor 30 euro ofzo :z)

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-02 13:48
Alleen heeft een zendmast volgens mij weinig met ADSL te maken... Ik zou wel even kijken, max snelheid zul je wel niet halen, dus een 8Mbit lijn is wat zinloos denk ik.

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 22:32
StonedKinG schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 23:13:
Dank zover :) Ik had het al wel verwacht, maar liever een bevestiging, dan dat er straks een pakket besteld wordt en er nog geen verbinding is :(

(Wat een oplichters trouwens, ADSL MODEM voor €0,00, ADSL Multi-user modem €70,00.... een standaard sweex router heb je al voor 30 euro ofzo :z)
ADSL modem zal wel usb zijn. Die kan je dus niet in een sweex routertje prikken.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

c'mon, dit is in ongeveer iedere installatiehandleiding van ADSL te vinden...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.