Toon posts:

[XP] 2 disken; opslag op ene windows op andere: instellinge*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het topic is verwijderd oid, maar ik had nog geen oplossing:

Ehm, bij mij worden bijv. in de my documents map de mappen my music/my videos geplaatst. Als ik daar de properties van bekijk kan ik niks veranderen... Ik kan wel een snelkoppeling op mijn bureaublad veranderen zoals jullie dat aangeven, maar windows blijft de hoofdmap my documents op een vaste plaats zien..
De my documents moet dus vanuit windows naar een andere HD worden verplaatst, niet alleen de snelkoppeling. Ik noem maar een prog. als msn: verander je avatar en je wordt altijd naar de my pictures map op een vaste locatie gestuurd... Nogal irritant als je elke keer naar je andere hd moet bladeren, het moet toch makkelijk aan te passen zijn?

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06-2025

Movinghead

ing.

je kan als je op je desktop staat, met je rechtermuisknop klikken op mijn documenten en dan kan je daar het pad naar de andere schijf zetten, als je dat dan hebt gedaan wordt ook alle huidige inhoud verplaatst naar de andere disk.

Welk OS gebruik je trouwens ?

succes

[ Voor 7% gewijzigd door Movinghead op 18-01-2005 23:05 ]

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41
rechter muisknop op my documents
properties
Move
een mooi pad uitzoeken en klaar.
edit:

grrr spuit elluf :(

[ Voor 19% gewijzigd door DaMoUsYs op 18-01-2005 23:06 ]

Check dit en help mee!

Verwijderd

Topicstarter
En als ik de my music die standaard in de my documents map staat wil veranderen, hoe doe ik dat dan..?

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06-2025

Movinghead

ing.

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 23:07:
En als ik de my music die standaard in de my documents map staat wil veranderen, hoe doe ik dat dan..?
Dat gaat niet, het is alles tegelijk of anders zelf de data slepen naar een apart mapje op de andere disk.

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-04 11:49

Sosabowski

nerd

2 harde schijven; opslag op ene windows op andere: instellin
Hallo ozzz19,

Zoals je mischien al wel weet verwachten wij op got altijd een klein beetje eigen inzet van de gebruikers. Deze vraag had je makkelijk via de got search of google search kunnen vinden, zou je hier in het vervolg eerst zelf willen zoeken? ;)
Je topic is dus op slot en niet verwijderd. Je kan je eigen topic zien door op je naam te klikken of op myreact in het menu.

[ Voor 15% gewijzigd door Sosabowski op 18-01-2005 23:13 ]

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas nog even je topic titel aan zodat het OS in je topic titel staat. Verder - zoals leon1e in je vorige topic ook al zei, is het wel zeker de bedoeling dat je zelf aan de slag gaat met de tips die je krijgt, en het direct vragen om 'hoe doe ik dit en dat dan' valt daar niet per se onder ;)

Oftewel - als je iets niet snapt als reactie, kijk ook dan eventjes ofdat je er niet gemakkelijk achte rkan komen :)
Pagina: 1