Belkin Wireless 54Mbps Internet valt weg

Pagina: 1
Acties:

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Ik heb nu al zo'n ruime 4 maanden deze (draadloos) router, in het begin is alles gewoon normaal gebleven totdat na een half maandje mn internet verbinding om de 2 a 3 minuten wegviel, en vrolijk na 30 secs weer terug was. dit was een optie uitvinken ivm linksys ( IEEEv21345641 verificatie uitschakelen ed) alles goed en wel en het was weer even rustig. maandje erna kwam ik erachter (dmv counter-strike) dat mijn signaal sterke steeds varieerde van laag, naar zeer goed (door hoge ping etc.) toen zat ik 3 meter vd router vandaan als het niet minder is. Het is niet opgelost en ben toen door omstandigheden verhuist naar mijn kamer. nu is het helemaal te gek voor worden. als ik mijn computer opstart, krijg ik de eerste 4 a 5 minuten geen internet. die moet ik handmatig herstellen en dan krijg ik een heel zwak signaal. soms valt deze verbinding dan ook weer weg en moet ik hem weer herstellen.
dit tot grote frustratie van mij... ik ben ten einde raad, ik heb firmware die up-to-date is, ik draai onder XP en heb de drivers opnieuw geinstalled, wat lopen rommelen in de opties maar weet het gewoon niet meer. ik verlang weer terug naar de modem en UTP-kabel en denk ook wel dat ik dat zal doen. ik hoor meer problemen over de belkin wireless router maar het exacte probleem en/of oplossing staat niet tussen die topics. het enigste waar ik denk dat het aan ligt is dus het signaal van beneden naar boven. hij staat naast mn bureau en het antennetje wijst gewoon omhoog. staat niks voor/om/over en beneden staat hij op een kast.

op de hoofdpc (dus de pc met de utp verbinding tussen hem en de router) vertoont overigens geen enkel probleempje, niks aan de hand en goede en snelle internetverbinding.

ik hoop dat een van jullie met een gouden tip kunnen komen, ben erg slecht op het gebied van netwerken en als er nog info is die je nodig zou moeten hebben, vraag het maar.

[ Voor 6% gewijzigd door Thrilled op 18-01-2005 22:24 ]

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-05 01:28
Belkin biedt levenslage garantie.
Stel dat je heb bij de Dynabyte gekocht hebt dan is garantie afhandeling: omruilen voor een nieuwe mits op voorraad :P

Zou best es kapot kenne zijn ;)

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
*schop*