DFI Lanparty nF3, geluid komt alleen uit linkerbox

Pagina: 1
Acties:

• Siebolt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:32
hoi,

ik heb dus sinds kort dit moederbord maar als ik alle drivers heb geinstalleerd krijg ik alleen uit mijn linker box geluid :S ik heb allekables goed aangedrukt enzo, en het lijkt ook gewoon alsof links en rechts open staan maar alleen links komt geluid, kan iemand mij helpen?

• G70boX
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:40
Weet je zeker dat je boxen wel goed zijn, heb je die bijv. in een andere pc gechecked....

Verder kan ik je zo snel even niet helpen maar mss dat deze links je verder helpen:

http://www.dfi-street.com...post&sortorder=descending

http://www.dfi-street.com...ghlight=sound+doesnt+work

• mad-dog
  • Laatst online: 17:09
Front panel audio niet goed aangesloten waardoor er alleen maar terugkoppeling is naar dat ene kanaal

• Siebolt
:( frontpanel heb ik niet, en de boxen zijn wel aardig, maar op mn koptelefoon doet i het ook alleen links, en die is wel goed

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 21:13
Siebolt schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:46:
:( frontpanel heb ik niet, en de boxen zijn wel aardig, maar op mn koptelefoon doet i het ook alleen links, en die is wel goed
als je nou de koptelefoon omdraait, hoor je dan het geluid uit rechterkant?

:X :X :X

• Siebolt
uhm, ja heel grappig.... :?

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 21:13
Ik bedoelde, aangesloten op de koppelstuk van 1 naar twee uitgangen.

En heb je je koptelefoon getest bij andere aparaten/computers of allebei kante wel goed geluid uit komen...

Anders opnieuw drivers installeren...

• Siebolt
Ik heb mijn drivers al opnieuw geinstalleerd, en ze daarvoor ook verwijderd, en die koptelefoon is goed daar luister ik elke dag naar als ik naar school fiets ;)

en dat met dat koppelstuk vat ik niet helemaal, de rest van de kanalen lijken wel te werken, want als ik m op 7,1 zet en ik druk de speakers in de andere kanalen komt er wel uit beide geluid, zou het ook kunnen dat die poort op een of andere manier niet goed contact maakt?? want dit is wel een heel vreem iets op een voor het eerst gebruikt bord met een verse windows

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

• Siebolt
Ik weet het niet verdomme, ik denk toch dat dat dat ding waar je de plug induwt op een of andre manier geen contact maakt, weet iemand hoe je die terug zou kunnen buigen ofzo, want ik kan er niet bepaald bij, en opschroeven lukt ook niet want het zit in plastic
Pagina: 1