Sim-Only abonnement

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-01 02:45
Ik wil graag een sim-only Abonnement. Nu had ik hier even gekeken:

http://www.telecomvergeli...ed_months=12&provider_id=

En dit waren de resultaten. De bovenste hoef ik niet (als je ff op populariteit klikt). Want dat is voor telfort 'samenbellen'.

Ik had wel interesse in het 2e (van populariteit) de T-Mobile Relax 400, daar betaal je maar € 6.73 p/m en dat voor een jaarcontract. Hier krijg je wél 400 minuten bellen p/m bij :7

Maar nu mijn vragen:

* Hoe betrouwbaar is dit?
* Weet iemand van bepaalde addertjes onder het gras bij dit soort dingen (zoals hoge entree/aansluitingskosten)

enz. enz. THX voor het advies want zelf ben ik nog niet zo into-abbo's :) :+

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Alles staat er toch bij??? Als je het niet vertrouwd gewoon naar die zaak bellen!!!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-02 23:43

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Het lijkt me erg goedkoop, volgens de T-mobile website kost een 400-abonnement namelijk € 44,50 per maand...

I'm only responsible for what I say, not for what you understand.

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-02 10:06

Padvinder

doet z'n best

Da's inderdaad lekker goedkoop, maar dat gebeurt wel vaker hoor. En je kunt op het forum van Telecomvergelijker ook een hoop info vinden.

Tis gewoon een cashback. Je betaalt dus wel iedere maand 44,50. Je krijgt alleen 2 maanden na aanmelding een hoop cash op je rekening gestort. Dat geld moet je dan natuurlijk wel ff apart houden, anders ben je vrij snel het haasje :P

• cryforhelp
  • Laatst online: 16-02 17:51
Ik heb ook zo'n abo, van Vodafone, onder andere via een draadje wat ik hier had zien lopen. Maar er zitten eigenlijk geen addertjes onder het gras, behalve dus dat het een maand of 2-3 kan duren voordat je je geld terughebt, en je moet naruurlijk niet het geld verbrassen als je je rekening ermee moet betalen.

edit:
wat de padflikker (>:)) hier boven me zegt dus

[ Voor 10% gewijzigd door cryforhelp op 18-01-2005 21:24 ]

• Padvinder
  • Laatst online: 18-02 10:06

Padvinder

doet z'n best

cryforhelp schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:22:
edit:
wat de padflikker (>:)) hier boven me zegt dus
offtopic:
Gaan we flamen? :D Want daar ben ik best goed in ;)

• MaStar
Ontopic please :Y)

En niemand weet van zo'n spotgoedkoop abbo (nog) geen addertjes onder het gras :9~

wow, klinkt aantrekkelijk :9

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-02 21:33
Ik heb ook al enkele malen een dergelijk abonnement gehad. Er zijn overigens ontzettend veel bedrijven die dit 'SIM-only' aanbieden; soms wilt er nog wel wat verschil in zitten, dus even zoeken voor de goedkoopste.

De truc erachter is dat je geen toestel afneemt, waarvoor je dus gewoon cash ontvangt. Het bedrijf waarbij je de overeenkomst afsluit neemt (volgens mij) wel gewoon een telefoon af en probeert deze te verkopen (waarmee zij jou betalen, daarom het lange wachten). Dit heeft dus niets met de telecom-aanbieder te maken, daaraan betaal je gewoon de volledige kosten.

• netblade
  • Laatst online: 10:14

netblade

Sunrise

MaStar schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:38:
Ontopic please :Y)

En niemand weet van zo'n spotgoedkoop abbo (nog) geen addertjes onder het gras :9~

wow, klinkt aantrekkelijk :9
Je krijgt de korting die normaal op een toestel wordt gegeven, gestort op je rekening, hiervan mag je zelf een toestel uitkiezen of je abo er van betalen. Ik zou t laatste doen want dik 40 euro in de maand vind ik veel te veel voor een telefoon

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• MaStar
netblade schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:46:
[...]

Je krijgt de korting die normaal op een toestel wordt gegeven, gestort op je rekening, hiervan mag je zelf een toestel uitkiezen of je abo er van betalen. Ik zou t laatste doen want dik 40 euro in de maand vind ik veel te veel voor een telefoon
ja ik heb al een toestel, met vodafone prepaid, dus hoef sowiezo geen nieuw toestel

Maar dit is ook zonder toestel, vandaar:

http://www.telecomvergeli...m_abo_id=105&sms_abo_id=1

voor 400 minuten p/m bellen is 6,75 p/m niet veel :9~ :9 (wat wel raar is, http://www.belzaak.nl staatie goedkoper, maar dat heeft zeker met aansluit/entree kosten te maken, en waarom is 400 minuten goedkoper als 300 minuten bellen :/ :X :? )

BTW. kan ik mijn nummer wat ik nu heb behouden? (want dat is een must voor mij)

[ Voor 14% gewijzigd door MaStar op 18-01-2005 21:54 ]

• netblade
  • Laatst online: 10:14

netblade

Sunrise

MaStar schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:51:
[...]

ja ik heb al een toestel, met vodafone prepaid, dus hoef sowiezo geen nieuw toestel

Maar dit is ook zonder toestel, vandaar:

http://www.telecomvergeli...m_abo_id=105&sms_abo_id=1

voor 400 minuten p/m bellen is 6,75 p/m niet veel :9~ :9 (wat wel raar is, http://www.belzaak.nl staatie goedkoper, maar dat heeft zeker met aansluit/entree kosten te maken, en waarom is 400 minuten goedkoper als 300 minuten bellen :/ :X :? )

BTW. kan ik mijn nummer wat ik nu heb behouden? (want dat is een must voor mij)
Ja nummer behouden kan, dit kun je aangeven op je registratie contract omdat je prepaid hebt is dit geen enkel probleem, anders had je rekening moeten houden met je andere contract

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Sorry, maar over allerlei cashback-e.d. aanbiedingen zijn hier al legio addertje?-topics langsgekomen. Ik denk dat je met de search een redelijk eind komt ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.