Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
misschien beetje off-topic...
zijn er LEDs van verschillende grotes?
het lijkt wel alsof die van m'n cdrom kleiner zijn dan die van m'n boxen
ja... 3mm, 5mm en nog een aantal....Op vrijdag 05 januari 2001 20:49 schreef Terr het volgende:
Verwijderd
ja, tigtallen maten zijn verkrijgbaar. Maar deze blauwe zijn geloof ik gewoon standaard maat (net zo als die rooie van 45ct zegmaar)Op vrijdag 05 januari 2001 20:49 schreef Terr het volgende:
Verwijderd
mja, ik kan ze hier niet kopen en heb ook geen zin om naar de winkel te gaan... stuur maar lekker op, lekker makkelijk.
Die dingen zijn veel goedkoper bij Conrad, zijn wel kleine heldere. Ze staan ook op een andere plek op de site voor 4.95 
Produktinformatie
Lichtintensiteit ca. 100 mcd · UDB = ca. 3,3 V (bij 20 mA) · Golflengte ca. 470 nm · Kleur: blauw · Afm. Æ 3 mm.
Conrad.nl:
1 : Hfl. 2,50
5 stuks : Hfl. 2,-
25 stuks : Hfl. 1,65
Produktinformatie
Lichtintensiteit ca. 100 mcd · UDB = ca. 3,3 V (bij 20 mA) · Golflengte ca. 470 nm · Kleur: blauw · Afm. Æ 3 mm.
Conrad.nl:
1 : Hfl. 2,50
5 stuks : Hfl. 2,-
25 stuks : Hfl. 1,65
Ik koop ze wel in de winkel... veel goedkoper...
Jamaar tis ook meer een id-tje voor de mensen die geen of een dure winkel in de buurt hebben, en niet meteen voor 35 piek bij Conrad willen bestellen... bedoel als ik 5 piek vraag voor een ledje van 4,50 dan maak ik ook geen enorme winsten (á la jordy b>:)) toch?Op vrijdag 05 januari 2001 21:36 schreef TB het volgende:Ik koop ze wel in de winkel... veel goedkoper...
Oh, jordyb: no offense;)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
hmmmja, ik bestel ze idd ook maar zelf... blauwe leds kosten 2 piek per 5 dus... of zijn dit geen goeie?
ik heb er ook wat schakelaartjes bij besteld... wordt een leuke case-mod strax... weet iemand trouwens hoeveel weerstand ik tussen mun 12V van mun voeding en mun leds moet doen? m'n natuurkunde is een beetje weggezakt, maar ik heb hier nog wel een paar duizenden weerstandjes, diodes, ELCO's en meer van die gein per meter op assemblage strip liggen. (dus van die lange rollen die ze in fabrieken gebruiken voor assemblage) Kweet alleen dus niet welke ik moet hebben
ik heb blauwe leds: Lichtintensiteit ca. 100 mcd · UDB = ca. 3,3 V (bij 20 mA) · Golflengte ca. 470 nm · Kleur: blauw · Afm. Æ 3 mm
ik heb er ook wat schakelaartjes bij besteld... wordt een leuke case-mod strax... weet iemand trouwens hoeveel weerstand ik tussen mun 12V van mun voeding en mun leds moet doen? m'n natuurkunde is een beetje weggezakt, maar ik heb hier nog wel een paar duizenden weerstandjes, diodes, ELCO's en meer van die gein per meter op assemblage strip liggen. (dus van die lange rollen die ze in fabrieken gebruiken voor assemblage) Kweet alleen dus niet welke ik moet hebben
ik heb blauwe leds: Lichtintensiteit ca. 100 mcd · UDB = ca. 3,3 V (bij 20 mA) · Golflengte ca. 470 nm · Kleur: blauw · Afm. Æ 3 mm
hey hey je hebt blauwe leds met een wit lichtje en blauwe kap
of een led met blauw licht en een witte kap
de laaste is veel duurder en mooier glooit meer
of een led met blauw licht en een witte kap
de laaste is veel duurder en mooier glooit meer
Weten jullie wat voor LEDjes je moet gebruiken voor je case? Gewone of Low Current?
Pagina: 1