Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

2 aerogate 2 vraagjes.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb 2 vragen die ik niet kon vinden bij de zoekfuntie.

- Kan ik de Aerogate II automatisch laten switchen van de CPU gegevens naar de VGA en etc.?
- Hoe hebben jullie je VGA cooler aangesloten? want mijn aansluitng van de cooler is veel kleiner dan die van de "normale" cooler.

Alvast bedankt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 20:50:
Hallo,

- Kan ik de Aerogate II automatisch laten switchen van de CPU gegevens naar de VGA en etc.?
- Hoe hebben jullie je VGA cooler aangesloten? want mijn aansluitng van de cooler is veel kleiner dan die van de "normale" cooler.

Alvast bedankt.
Ik heb er ook 1, let er goed op of je ook de gele draden hebt, anders is hij nutteloos (net als bij mij |:(
Maar je kan de draadjes even doorknippen, dan een krimpkous er even (ver) overheen schuiven, solderen en dan de krimpkous over het soldeerwerk heen doen, dan branden, en je bent klaar

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Als het goed is moet je die kleinere aansluiting gewoon erop kunnen aansluiten. Gewoon 2 pinnetjes in plaats van drie. Werkt bij mij ook. En die gele draad is alleen voor het monitoren van de snelheid. Dus werkt het zonder gele draad ook.. Je ziet alleen niet hoe snel die draait, het werkt namelijk met bepaalde voltages dus is hij gewoon intestellen.

Verwijderd

Topicstarter
Metal schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:12:
Als het goed is moet je die kleinere aansluiting gewoon erop kunnen aansluiten. Gewoon 2 pinnetjes in plaats van drie. Werkt bij mij ook. En die gele draad is alleen voor het monitoren van de snelheid. Dus werkt het zonder gele draad ook.. Je ziet alleen niet hoe snel die draait, het werkt namelijk met bepaalde voltages dus is hij gewoon intestellen.
Nee dat lukt niet want de gaatjes zijn ook kleiner.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 20:50:
Hallo,

Alvast bedankt.
- nee automatisch switchen doet ie niet.
je moet op 1 vd 4 knopjes rond de ronde knop duwen.
- als je pech hebt moet je soldeer werk doen.
De bedoeling is dat de 3 pins aansluiting van de fan naar 1 vd 4 3pins aansluitingen van de ag2 gaat. Als je maar 2 draden hebt is dat geen probleem, je kunt de fan dan nog steeds minder snel laten lopen maar je kunt niet het toerental zien, dus dat wordt gokken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 21:34 ]

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-11 13:13
3pinverlengkabel ofzo kopen, doorknippen en dan aan de draden van de videokaartfan vast solderen/kroonstenen/plakken/whatever....

Verwijderd

Topicstarter
Werkt dit coolertje dan 100% zeker op 12 volt?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 21:55 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:55:
Werkt dit coolertje dan 100% zeker op 12 volt?
nee, dit is niet zeker.
Normaal gezien staat er wel wat op, anders even met de multimeter op de video kaart.
Wel oppassen dat je geen pins kortsluit!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 22:16:
[...]

nee, dit is niet zeker.
Normaal gezien staat er wel wat op, anders even met de multimeter op de video kaart.
Wel oppassen dat je geen pins kortsluit!
Ik durf dit risico niet aan het is een Geforce 6600 GT die net nieuw is. dus ik laat het maar zo, ook omdat hij geen 3 draadjes heeft...

Verwijderd

Topicstarter
Enja hoor, mijn Aerogate II is al kapot. Het LCD schermpje doet vaag, hij geeft niet alles meer goed weer..

Verwijderd

dan heeft ie gene goede connectie, beetje de zaak op elkaar duwen helpt bij mij altijd als ik er weer mee heb zitten klooien.
Pagina: 1