Kpn ADSL usb naar Wireless router

Pagina: 1
Acties:

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-02 14:21
Ik heb voor een vriend van me een etech wireless router besteld, nu heb ik het volgende probleem:

Ik ging er vanuit dat er een modem op de router zat:
http://www.blueplus.nl/~blueplus/prijslijst/artId4261.htm

Dat is echter niet het geval. De ADSL modem die ze thuis hebben (KPN) is een Ericson (USB) hm121dp

Ik kan de telefoonstekker dus niet in de router proppen. Kan ik dit omzeilen via een normaal netwerkkaartje in de pc, dus:

usbmodem in pc, netwerkaartje in die pc, aansluiten op de router en zo de draadloze verbinding naar boven instellen?

Alvast bedankt

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• R-v-R
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
stuur dit ding snel terug en bestel bijv. voor 85 euro een linksys met ingebouwd modem.
wat jij wil kan wel maar je moet het niet willen. pc moet dan altijd aanstaan en internetverbinding
routeren (software) naar een router 8)7

Wie het laatst lacht is gewoon wat trager van begrip

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-02 14:21
Ik meende ook een router + ingebouwd modem besteld te hebben, alleen bij aankomst bleek dit dus niet het geval te zijn.

Ik ga morgen meteen even bellen..

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.