Ik heb net een 2e HD geinstalleerd en nu zou ik graag willen dat mijn emails automatisch door Outlook op 2 locaties worden opgeslagen; dus op beide hd's. Is dit mogelijk? Ik kan nergens iets vinden onder properties??
In outlook volgens mij niet. Je zou de schijven natuurlijk in RADI kunnen zetten zodat het altijd op twee schijven staat. Je kan een scriptje schrijven wat bij het opstarten/afsluiten de bestanden kopieëerd. Of af en toe zelf een backup kunnen maken.
Mogelijkheden zat dus
Mogelijkheden zat dus
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell
ViceVersa gebruiken,
Dit kan twee directories synchroon houden
Dit kan twee directories synchroon houden
[ Voor 91% gewijzigd door erwinb op 18-01-2005 20:25 ]
Hm, ik heb een nieuw project gestart en aangegeven welke map moet worden gesynchroniseerd en welke map het dan in moet worden geplaatst. Maar er gebeurt niks?
Twee handigste dingetjes:
- een backup map maken op de 2e schijf en met de standaard Windows synchronisatie plannen tussen de OE archiefmap en de backupmap.
- iedere keer bij opstarten (of iets anders) van de PC de archiefmap ff dupliceren naar de backupmap, met een batchfile bijvoorbeeld.
- een backup map maken op de 2e schijf en met de standaard Windows synchronisatie plannen tussen de OE archiefmap en de backupmap.
- iedere keer bij opstarten (of iets anders) van de PC de archiefmap ff dupliceren naar de backupmap, met een batchfile bijvoorbeeld.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
The task did not run because no user account password was entered? Ik heb geen paswoord op mijn account (XP) en het lijkt me raar dat dit progje dat gaat eisen?>
Syncen van files wil je niet doen zolang OE de bestanden open heeft staan. En dan kom je toch op een script dat kopieert als OE niet draait. Kijk eens wat xcopy en copy allemaal kunnen op de commandline, WSH/VBScript kan het nog mooier omdat je dan ook eenvoudig kan checken of OE draait. Maar het scripten zal je zelf moeten doen 
Een beetje een twijfelgeval, toch WOS --> Software Algemeen.
Een beetje een twijfelgeval, toch WOS --> Software Algemeen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1