Toon posts:

DVD+RW die niet meer bruikbaar is!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK heb laatst met Pinnacle studio 8 bezig gezeten om een DVD in elkaar te zetten en na 3 mislukte pogingen met branden op een gewone DVD+R had ik besloten om eerst maar op een +RW te branden om zo wat schijfjes uit te sparen. Dit ging eerst goed maar de 2 pogingen die ik daarna ondernam gingen mis met als gevolg dat zowel windows (XP) als Nero die schijfjes niet zien als bruikbaar. Ze zien ze wel als gebruikt maar ik kan ze niet wissen. Het is zelfs zo dat windows aangeeft dat ze vol zijn maar niet dat er iets op staat. :(

Heeft iemand een idee hoe ik deze schijfjes misschien weer bruikbaar kan maken? Ik vindt eenmalig gebruik van een DVD+RW schijfje ( van Imation ) toch wel een beetje erg zonde van mijn geld. :(
:(

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:40

DDX

probeer eens te wissen met dvdinfopro
(die kan hier wissen als nero het opgeeft)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Verwijderd

Topicstarter
Helaas zegt die gewoon net als Nero: No media present! dus nog andere ideeen??? Toch bedankt voor de tip, het was het proberen waard!

Verwijderd

Topicstarter
Ben ondertussen bij een PC shop geweest, die hebben er 1 weer werkzaam gekregen maar de andere zo gauw nog niet. Andere verkoper, een met verstand van PC's!, raadde Alcohol120% aan. Heb het nog niet uitgeprobeerd maar zal het nog wel laten weten voor de geinterseerden!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 10:10
( van Imation )
Hmmm van de Dynabyte? die doen het bij mij ook maar 1 keer, klote dingen. BTW dvddecrypter veegd ook veel schoon.

no comment

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 13:05
Ik heb ook al eens dvd+rw's gewist in alcohol, terwijl nero ze niet meer pakte. Dit was ook als het brandde mis ging. Dus ik zou het proberen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Alcohol was ook niet succesvol! Was te proberen maar helaas!
Pagina: 1