[SOB] testen uitwisselbaar tussen clients?

Pagina: 1
Acties:

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08-2025

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Ik heb thuis 10% van test A gedraaid op m'n XP2600+, daarna de registry ....\sob\cache opgeslagen.

Vervolgens de SoB client geinstalleerd op een offline P4@2.8GHz. de z12345678 file gekopieerd naar de SoB dir en het registry geupdate. Vervolgens op deze P4 de test gedraaid tot 80% daarna het omgekeerde gedaan (reg. saven z file kopieren etc).....

Thuis ging test A echter verder waar die oorspronkelijk gebleven was, nml 10% :( en niet zoals ik gehoopt had vanaf 80%....

Iemand enig idee :?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Verwijderd

MaartenL schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 20:00:
Ik heb thuis 10% van test A gedraaid op m'n XP2600+, daarna de registry ....\sob\cache opgeslagen.

Vervolgens de SoB client geinstalleerd op een offline P4@2.8GHz. de z12345678 file gekopieerd naar de SoB dir en het registry geupdate. Vervolgens op deze P4 de test gedraaid tot 80% daarna het omgekeerde gedaan (reg. saven z file kopieren etc).....

Thuis ging test A echter verder waar die oorspronkelijk gebleven was, nml 10% :( en niet zoals ik gehoopt had vanaf 80%....

Iemand enig idee :?
Ik zou de hele dir over zetten.
Dat moet werken.
In het verleden heb ik dat ook wel eens gedaan.

En wel weer het register in de gaten houden en zo nodig aanpassen he ;)

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08-2025

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 20:06:
[...]
Ik zou de hele dir over zetten.
Dat moet werken.
In het verleden heb ik dat ook wel eens gedaan.
Hmm daar had ik idd niet aan gedacht 8)7 zal het eens proberen :)

Thx

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

De "geschiedenis" (progress) van de betreffende WU wordt in de z12345678-file opgeslagen, en niet in het register (cache-sectie).

Dus... weet je wel zeker dat je de z12345678-file van 10% naderhand weer vervangen hebt door die van 80%?

Computing...