[Tele2] Kosten bellen in de daluren

Pagina: 1
Acties:

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-02 22:04
Ik heb nadat mijn moeder actie ondernam een T630 + abbo (10,- per maand) gekregen voor 1 jaar lang, nu is deze eindelijk binnen, maar ik zit met een vraag

ik loop 10x de tarievenlijst te bekijken, en ik zie staan dat het gratis bellen (naast 7cent inbelkosten) geldt voor vaste nummers en Tele2mobiel

Nu is mijn vraag: Ik heb dus een abbo van 10,- per maand, maar mijn vriendin heeft Tele2mobiel Prepaid, blijven deze kosten (dus 7 cent inbelkosten + gratis bellen) gelden voor mij? ik wil niet graag opgescheept zitten met een hoge rekening

bvd :)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Verwijderd

Heb je de klantenservice van Tele2Mobiel al gebeld of gemaild? Dit is namelijk een typische klantenservice-vraag...

Maar goed, prepaid van Tele2 is toch Tele2Mobiel? En waar kan jij in de daluren gratis naartoe bellen? Juist...

• Beerkeeper
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 19:45:
Heb je de klantenservice van Tele2Mobiel al gebeld of gemaild? Dit is namelijk een typische klantenservice-vraag...

Maar goed, prepaid van Tele2 is toch Tele2Mobiel? En waar kan jij in de daluren gratis naartoe bellen? Juist...
Bedankt voor het antwoord :) ik ben bellen, en sorry modjes van dit topic ;( maar ik twijfelde

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 07:39
Nou, om dit topic misschien toch nog iets interessanter te maken wil ik je vragen hoe het bereik is met Tele2Mobiel. Ik ben me namelijk aan het orienteren en ben wel geinteresseerd in ditzelfde abonnement. Ik denk dat het netwerk waar Tele2Mobiel overheen gaat van Telfort is, maar dat weet ik niet zeker. :)

• Beerkeeper
DJTimo schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 19:55:
Nou, om dit topic misschien toch nog iets interessanter te maken wil ik je vragen hoe het bereik is met Tele2Mobiel. Ik ben me namelijk aan het orienteren en ben wel geinteresseerd in ditzelfde abonnement. Ik denk dat het netwerk waar Tele2Mobiel overheen gaat van Telfort is, maar dat weet ik niet zeker. :)
ja klopt, op mijn display staat NL Telfort, dus ik neem aan dat hij over het netwerk van Telfort gaat :P

-edit- net 2 1/2 uur gebeld, geen storing en perfecte verbinding :)

[ Voor 7% gewijzigd door Beerkeeper op 18-01-2005 23:19 ]