Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dangerden kopen in america?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een asetek kt12a-l30 waterkoeling en ik ga een nieuwe pc bestellen, nu zoek ik nog een blok om mijn gf6800 GT te waterkoelen, nu is mijn ook gevallen op de dangerden nv68, nu kan ik die natuurlijk gewoon bij dangerden bestellen, wat ivm de dollar euro verhouding denk ik best gunstig is, maar ik vraag mij af moet ik dan boven de 117 euro waar je dan op komt nog uitgaan van import of btw kosten ofzo.

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:37
Ja er komen nog invoerkosten en fedex kosten overheen.

Ik had een bestelling van 100 euro gedaan bij Dangerden USA en kreeg alles mooi thuis gestuurd via FedEx, heb alleen een maand dater een reking gehad van 38 euro waarvan 30 invoerkosten en 8 euro omdat ik deze kosten pas achteraf betaalde.

• FrankNStein
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-10 11:32

FrankNStein

It's Alive!!!

offtopic:
waarom zou je invoerrechten moeten betalen als je het in America koopt...
voor de niet limburgers... America is een plaatsje in limburg ;)

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:10

Exigence

dnkroz

eltinio schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 19:43:
Ja er komen nog invoerkosten en fedex kosten overheen.

Ik had een bestelling van 100 euro gedaan bij Dangerden USA en kreeg alles mooi thuis gestuurd via FedEx, heb alleen een maand dater een reking gehad van 38 euro waarvan 30 invoerkosten en 8 euro omdat ik deze kosten pas achteraf betaalde.
Dat klopt helemaal. Ik heb ook wel eens wat bij Dangerden.com besteld. De kosten vallen achteraf nog vies tegen jammer genoeg. Het doet de euro/dollar koers teniet in ieder geval (er komt zo'n 30% overheen). Maar de service bij Dangerden is werkelijk super hoor. Wat dat betreft kan ik het je echt aanraden. Ik had mijn pakketje 3/4 dagen na bestelling in huis. En toen bleek dat de accesoires er niet bij zaten was 1 mailtje genoeg om die ook een paar dagen later in de bus te hebben.

Het beste is om het pakketje naar familie/kenissen in de USA te versturen. Dan kunnen die het onder het mom van een "gift" naar jou doorsturen. Foetsie importkosten :) Maarja, dan moet je wel familie/kenissen daar hebben natuurlijk :P

[ Voor 13% gewijzigd door Exigence op 18-01-2005 20:06 ]

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 12:57
FrankNStein schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 19:56:
offtopic:
offtopic:
Zeg dan niks :P

[ Voor 4% gewijzigd door StephanL op 18-01-2005 20:46 ]

Verwijderd

FrankNStein schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 19:56:
offtopic:
[offtopic]
Limburg? Kun je dat eten?

Ontopic: Als je met een bestelling in amerika onder de 22 euro blijft excl verzendkosten betaal je geen invoerbelasting en geen btw. Al weet ik niet precies hoe het nu zit met computeronderdelen en invoerbelasting (@ electronicaonderdelen is die er iig wel). Zie ook www.douane.nl.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 20:51:
[...]

[offtopic]
Limburg? Kun je dat eten?

Ontopic: Als je met een bestelling in amerika onder de 22 euro blijft excl verzendkosten betaal je geen invoerbelasting en geen btw. Al weet ik niet precies hoe het nu zit met computeronderdelen en invoerbelasting (@ electronicaonderdelen is die er iig wel). Zie ook www.douane.nl.
Voor computeronderdelen "moet" ;) je alleen 19% BTW betalen.
Beste manier is inderdaad om naar kennisen te sturen en dat die het verder sturen, heb ik laatst nog gedaan met een TDX-blokje, ging perfect en geen extra kosten :Y)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
mja, ik wil nu denk ik gewoon mijn oude blok monteren op de kaart monteren, maar nu wil ik er wel ramsinks bij, maar nu weet ik de afmetingen van dat ram op de kaart niet, weet iemand die?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Zijn waarschijnlijk die standaard BGA-ramsinks: http://www.tweakmonster.com/products/ramsinkpage.htm (bovenste)

[ Voor 49% gewijzigd door fsfikke op 18-01-2005 22:36 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Als het hier of in Duitsland te koop is zou ik het niet doen. Verzendkosten en invoerrechten verhogen het bedrag aanzienlijk en eventuele wisselkoers en prijsvoordelen zie je niet terug in het bedrag dat je uiteindelijk betaald. Ik heb zelf pas een bestelling binnen van Danger Den uit Amerika, maar dat was puur omdat het hier gewoon nergens te verkrijgen was.

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:37
Ik zit zelf ook al een tijd met dit probleem omdat er gewoon geen enkele winkel is die DD verkoopt. Ik heb toen contact opgenomen met een leverancier en gevraagt waarom er geen DD in Nederland is en dat is om de reden dat de verzendkosten en dergelijke nogal hoog liggen voor dit soort spullen. Daarnaast is DD redelijk high-end en dat is de prijs dus ook, dus is er minder vraag naar. Dus ik heb even verder gepraat en toen is er op het forum van de leverancier een apart WC forum aangemaakt en ben ik als mod benoemt en hier is dus uiteindelijk een topic gekomen met de vraag wie er intresse had ik DD.

De leverancier wil namelijk wel spul gaan importeren maar omdat er niet genoeg vraag naar is, word het niet bestelt. Er moeten zegmaar 20 mensen minimaal geintreseert zijn in DD om het rendabel te maken om te importeren. Nou wil ik dit niet als spam overbrengen, maar op deze manier word het hopelijk weer een beetje leuk om het te importeren. Anders moet ik zelf ook wat spul gaan bestellen en dat is niet goedkoop :'( ...

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Verwijderd

kan je niet een inkoopactie op poten zetten?

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

kijk is naar aquacomputer.de heeft ook leuk spul :P :) en is in duitsland.. dus geen gezeik van die belasting :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
ReseTTim schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 00:55:
kijk is naar aquacomputer.de heeft ook leuk spul :P :) en is in duitsland.. dus geen gezeik van die belasting :)
Dat klopt en zoals wij moeilijk aan Danger Den spullen kunnen komen, zo komen ze in Amerika weer heel moeilijk aan Aquacomputer spullen. Het lijkt erop dat wat moeilijk te krijgen is geliefd is, want veel modders daar zouden het liefst Aquacomputer kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Thx tim, dat aquacomputer block is erg mooi voor 6800 en ook nog een stuk goedkoper:). Maar nu heb ik het volgende probleem, ik heb als slangen 1/2 inch, nu moet daar dus dat block aan, nu werkt asetek met de inmiddel bekende push on fittings, bevallen trouwens prima (als je maar hard genoeg drukt:P). Nu kan ik bij aqua computer kiezen voor 2 dingen:

Ohne anschlusse
plug&cool gewinkelt

maar geen grootte nou is d8 ik in eu 10mm standaard en niet 1/2 inch, iemand een idee wat voor aansluitingen dit blok heeft en welke soort het beste is?

Verwijderd

Topicstarter
ik zie net dat ik hem helemaal verkeerd heb gezet
ik open wel een nieuwe in Cooling dan mag deze gesloten worden door een mod.

jaja deze keer mag het:P ik wil het zelfs:P
Pagina: 1