[Steam] Cd-key al in systeem

Pagina: 1
Acties:

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Topicstarter
Ik heb via bol.com Half-Life gekocht om te kunnen cs-en maar als ik via steam cs probeer te downloaden spuugt ie me weer eruit met de melding dat de key al in het systeem staat. Ik ben net ff in de troubleshooter gedoken en daaruit blijkt dat ik m'n boekje moet opsturen naar de vs 8)7

Nou meen ik ooit ergens een soortgelijk probleem te hebben gelezen en de oplossing was dat er ergens uit de duisterste hoeken van de harde schijf een bestandje gehaald moest worden om te bewijzen dat hij die game ook ownde... <- Het kan ook totaal rubbish zijn wat ik daar schreef maar ik herinner me vaag zoiets :9

Anybody?

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-12 10:43
Op de website staat iets dat je een foto in jpg formaat van het boekje /DVD /aankoop bon moet opsturen naar de VS..

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Dus je krijgt een melding dat de cd-key van je al in je steam opgeslagen is?

Kzou om te beginne ff steam opnieuw installeren en opnieuw inloggen met je account, lost meestal al een hoop problemen op :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Topicstarter
-DomiNator- schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 09:19:
Dus je krijgt een melding dat de cd-key van je al in je steam opgeslagen is?

Kzou om te beginne ff steam opnieuw installeren en opnieuw inloggen met je account, lost meestal al een hoop problemen op :)
Al geprobeerd, werkt niet.
m3gA schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 09:19:
Op de website staat iets dat je een foto in jpg formaat van het boekje /DVD /aankoop bon moet opsturen naar de VS..
Kan ik het niet gewoon mailen?

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Waarschijnlijk wist je het al maar:
De CD-Key wordt gekoppeld aan je Steam account. Als het al in gebruik is wilt dit zeggen dat iemand anders de key al heeft geregistreerd aan een ander account.
Bij HL2 is de CD-key belangrijker dan de CD zelf.

Mogelijke scenario:
Iemand heeft HL2 besteld bij bol.com. HL2 geregistreerd en weer teruggeven aan Bol.com. Bol.com heeft dat gewoon geaccepteerd.
Als dat zo is: NOOIT MEER BIJ BOL.COM BESTELLEN. !

Oplossing:
Je zou dit toch met Steam moeten oplossen.
Registratie gebeurt on-line, dus er is niet veel wat je zelf kan doen.
Steam support site

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

ehm, ik denk ook dat je 't moet mailen (waar slaat 't jpg plaatje anders op?)

ff een mailtje naar support@steam.com (<-fictief?)
Contact opnemen met bol.com (daar heb je immers gekocht)

When I try to register my NEW CDKey (90 days or less) Steam says it's already in use, what do I do? op Steam

Contact opnemen met Sierra dus

[ Voor 56% gewijzigd door J2pc op 19-01-2005 10:25 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Verwijderd

GoT schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:16:
Waarschijnlijk wist je het al maar:
De CD-Key wordt gekoppeld aan je Steam account. Als het al in gebruik is wilt dit zeggen dat iemand anders de key al heeft geregistreerd aan een ander account.
Bij HL2 is de CD-key belangrijker dan de CD zelf.

Mogelijke scenario:
Iemand heeft HL2 besteld bij bol.com. HL2 geregistreerd en weer teruggeven aan Bol.com. Bol.com heeft dat gewoon geaccepteerd.
Als dat zo is: NOOIT MEER BIJ BOL.COM BESTELLEN. !

Oplossing:
Je zou dit toch met Steam moeten oplossen.
Registratie gebeurt on-line, dus er is niet veel wat je zelf kan doen.
Steam support site
Alles via internet mag je binnen 7 dagen weer terug sturen

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

En dan laat je Bol met 't probleem zitten... Vervolgens gaan ze achter jou aan als de volgende wel gaat zeuren bij Bol... Moet je alles weer gaan uitleggen...
Gewoon ff zelf fixen.

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• GoT
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:26:
Alles via internet mag je binnen 7 dagen weer terug sturen
Zoals je ziet krijg je dan problemen. Bij HL2 is de CD-key belangrijk, de CD zelf heb je niet eens nodig !

Gewoon geen software bij Bol.com bestellen. Ga naar een winkel in de buurt en kijk goed of de verpakking/seal er nog op zit. Dan pas kopen.
Voor de prijs hoef je het niet te doen, want het is overal rond de €50,-
Bij de MM kan je het voor €48 krijgen.

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-12 10:43
GoT schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 11:04:
[...]

Zoals je ziet krijg je dan problemen. Bij HL2 is de CD-key belangrijk, de CD zelf heb je niet eens nodig !

Gewoon geen software bij Bol.com bestellen. Ga naar een winkel in de buurt en kijk goed of de verpakking/seal er nog op zit. Dan pas kopen.
Voor de prijs hoef je het niet te doen, want het is overal rond de €50,-
Bij de MM kan je het voor €48 krijgen.
vriend van me kreeg bij de MM ook eentje zonder sealing..en met een gebruikte key.. hij is terug gegaan maar de MM weigerde hem te ruilen. dus nu heeft hij maar de procedure gevolgd ben benieuwd hoe lang het duurde.

• GoT
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Laat ff weten hoe het is afgelopen, ik ben wel benieuwd.

Ik heb de mijne bij de MM gehaald. En ik heb speciaal erop gelet dat de seal er nog op zat met de MM anti-diefstal case eromheen.
Als er geen seal erop zat dan is het toch al een beetje vreemd vind je niet ?

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Topicstarter
Ok bedankt voor de hulp, ik zal vanmiddag een mailtje schrijven aan Sierra :Y)

Verwijderd

Ik speel dus eigenlijk nooit PC-games. Na een paar dagen Counter Strike: Source te hebben gespeeld bij iemand besloot ik die aan te schaffen. Ik lees nu pas dat je een zegel moet hebben op de verpakking. Je raadt het al: De CD-key wordt niet geaccepteerd bij Steam. Ik krijg dan een mailtje van Steam die meldt dat het al in gebruik is. Ik heb het spel bij Media Markt gekocht en het zat in een standaard anti-diefstal transparant hoesje zoals alle spellen. Toen ik het opende vond ik het al raar dat de inlay-papier in 't hoesje lichtelijk gekreukt is met zelfs een gaatje achterin. De CD zat niet netjes in het midden geklikt maar los in het hoesje. Uiteraard was alles geplastificeerd, maar dat is gewoon Media Markt plastic neem ik aan.

Ik heb op de site van Steam gekeken, maar daar staat gewoon dat je in zo'n geval een 2e hands versie hebt. Wat kan ik hieraan doen? Ik vind dit nogal vreemde praktijken. :(

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ga ff langs de Mediamarkt en leg het allemaal even uit. Misschien krijg je dan een andere mee. Waarschijnlijk heeft iemand de key gebruikt en daarna weer geruild... :r

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:19
Kijk even op de steam site:
Reset Serial
Op zich is het geen mooie oplossing en moet Media markt het oplossen voor je, maar het is een oplossing.

Verwijderd

Br3zip schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:31:
Ga ff langs de Mediamarkt en leg het allemaal even uit. Misschien krijg je dan een andere mee. Waarschijnlijk heeft iemand de key gebruikt en daarna weer geruild... :r
Okay, ik ga morgen gelijk even langs want dit kan echt niet.

Verwijderd

ge-flopt schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 20:37:
Kijk even op de steam site:
Reset Serial
Op zich is het geen mooie oplossing en moet Media markt het oplossen voor je, maar het is een oplossing.
Ik had dat op de site gezien, maar ik ga geen cent extra betalen voor het illegaal doorverkopen van een produkt aan mij dat authentiek moet worden verkocht. En zeker geen 10 dollar. Ik ga morgen terug voor een andere met zegel en anders m'n geld terug. Ik denk eerder het laatste, want ik vertrouw de Media Markt niet zo meer aangezien ik mij goed kan herinneren dat in die bak NIET 1 CS Source een zegel had!

/edit: Vandaag heb ik na veel lobbyen een nieuwe registratiekaart mee gekregen. Aanvankelijk wilde Media Markt er helemaal niets aan doen. Ze hebben die nieuwe kaart uit een andere Counter Strike Source gehaald. Zojuist getest en het werkt gelukkig en nu ben ik geregistreerd bij Steam. De 2 andere spellen van de DVD zijn nu aan 't updaten via Steam, dus ik moet het wat later testen. Counter Strike doet 't gewoon (zojuist getest). Vreemd genoeg zat er op het hoesje van dat andere exemplaar ook geen zegel, maar doet de CD-key het wel.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2006 19:10 ]

Pagina: 1