zoals de titel al zegt. Ik heb een topcom BR604 router. het is me 1x gelukt erin te komen, maar toen was er bij netwerkverbindingen ook iets bijgekomen, iets met een gateway, maar dat komt er nu dus niet meer te staan. Ik heb alle kabels goed aangesloten: kabel modem-->router-->pc ( + als alles eindelijk werkt een xbox). Router resetten had ook geen zin, bij netwerkverbindingen wordt dan naar een IP adres gezocht, alleen lukt dit niet.
Ik ben zoals jullie waarschijnlijk al zien niet echt thuis in al dit router gedoe, maar zolang ik niet eens in het menu kom schiet het natuurlijk niet echt op.
als jullie nog meer gegevens moeten hebben zeggen jullie het maar, ik kan nu alleen nog op internet door de UTP kabel uit het modem rechtstreeks met de pc te verbinden (zoals voorheen)
Ik ben zoals jullie waarschijnlijk al zien niet echt thuis in al dit router gedoe, maar zolang ik niet eens in het menu kom schiet het natuurlijk niet echt op.
als jullie nog meer gegevens moeten hebben zeggen jullie het maar, ik kan nu alleen nog op internet door de UTP kabel uit het modem rechtstreeks met de pc te verbinden (zoals voorheen)
[ Voor 15% gewijzigd door stimpyMGS op 18-01-2005 19:18 ]