6800GTo overklocken iemand ervaring?

Pagina: 1
Acties:

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Topicstarter
Bij Dell heb ik een pc besteld (oa. 3.2Ghz pentium, 1024MB ram, €1129,-) met een 6800GTo, nu heb ik ergens gelezen dat je met een GTo net als bij een LE de pipelines&Vertexunits die uitgeschakeld zijn weer in kan schakelen met RivaTuner.
Nu vraag ik me af of iemand hiermee ervaring heeft met een GTo, want er is een 6800LE topic dus bij dezen mensen hun GTo van dell hebben overgeclockt, hoe ver ze die kregen en of ze de pipes en vertexunits open kregen?

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.

• Industrial_Life
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02-2025
Denk dat er weinig tweakers zijn met een Dell Game PC, (no flame)

Ik denk dat je vraag beter in het 6800LE topic kan gooien

Het 6800LE Topic Deel 15

[ Voor 21% gewijzigd door Industrial_Life op 18-01-2005 19:45 ]

-

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:31

Coldcat

HODL

Inderdaad er zijn vele topics over de 6800. Daar hoort je bericht meer op zijn plaats. Kijk bij videoplanken of zoek bij de search op 6800

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Topicstarter
was ik ook wel bang voor dat heel weinig mensen hier een Dell hebben (heb hem alleen gekocht omdat een vergelijk baar systeem zelf in mekaar schroeven veel meer kost, (heb via m'n oom's bedrijf gekocht want voor particulieren is het 400 euro duurder) en hij vrij aardig aan mijn eisen voldoet.)
maar ben ook lid gewoorden vanwege 6800LE gedoe hoe je de pipes openzet.
maar ik dacht, als er een paar zijn die ook een GTo hebben, kunnen we kijken wat de resultatenzijn.

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.