IE6 SP2 herinstalleren

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-12-2025
Mijn vraag is dit mogelijk kon op google niets hierover vinden alleen IE6 SP1. Kan de download namelijk ook nergens vinden. Heb namelijk op een PC problemen met het inloggen op sommige sites b.v. www.hetnet.nl enz. terwijl dit op een andere PC wel gewoon lukt. Erg vreemd. :r. Nou dacht ik misschien de herstel optie onder software maar dit geldt niet meer onder SP2.
Het gaat om een P4 2,8 Ghz, Windows XP Pro, 1 GIG geheugen en ASUS Mobo.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Geen idee of dat mogelijk is (reinstall) maar waarom niet het probleem gewoon proberen op te lossen :P

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• MasterMike
limoentje schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 18:20:
Geen idee of dat mogelijk is (reinstall) maar waarom niet het probleem gewoon proberen op te lossen :P
Lol ja wat denk je dan dat ik gedaan heb.. }:O

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:42

The Legend

*Plop*

Probeer anders gewoon es een andere browser :?

Ik ben toch malle pietje niet!

• MasterMike
The Legend schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 19:46:
Probeer anders gewoon es een andere browser :?
Ja, oke dat zou ik kunnen proberen maar het probleem is de PC is niet van mij maar van een ander. En dacht dat iemand misschien wel wist hoe ik IE kon herstellen/herinstalleren. De persoon waar het om gaat is echt een beginnerling dus om nou een andere browser te installeren..? O+

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-02 21:55

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Spyware /malware ... Ik had laatst een vaag probleem... kon ook niet meer normaal surven.
coolwebsearch had me pc ff helemaal overgenomen! Geen idee hoe ik eraan kwam.
Zal wel weer teveel hebben zitten rommelen met malafide exe files. Waar die malware ingehooked zat.
Maar met hijackthis kwam erachter dat er BHO (Browser Helper Object) in me IE gehooked zat.
Wat in dit geval mij niet hielp maar die vervelende spyware malware makers en klanten daarvan.

Allicht misschien ook ut probleem bij jouw. Dan worden al links die je dus intikt eerst gechecked door de dll die eraan gekoppeld zit. Misschien wordt ut hetnet.nl wel geblokked of iets dergelijks. Want bij mij stond heel google of zijn kop en werd alleen maar naar een kloon van google gelootst... voor ut zelfde geld is ut www.abnamro.nl www.postbank.nl www.ebay.com www.paypal.com maar dat ter zijde

Speedtouch freak

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Er is echt meer dan voldoende te vinden over dit onderwerp. Daarnaast staat het ook nog in het verkeerde forum...

http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=318378

Zelfs op de microsoft website staat er voldoende over :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.