56K modem met windows XPhome

Pagina: 1
Acties:

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-01 18:48
Het volgende probleem doet zich voor en ik kom er niet uit,

wegens telebankieren een 56k modem nodig op een winxp systeem, het oude modem wat er in zat werkte niet meer dus een nieuwe gehaald een E-Tech 56k (standaard dus)

heb verschillende pci slots geprobeerd maar dat werkte ook niet het vreemde is dat hij bij het opstarten van Xp wel iets gaat installeren namelijk "unimodem half-duplex-audioapparaat" ...... maar geen modem!! ik zou de juiste drivers moeten hebben maar hij vind gewoon geen modem...

Iemand nog wijze raad ? kon er namelijk weinig over vinden op got en google :s

systeem AMD1600+, MSI K7T turbo2

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-02 17:09
Je unimodem half-duplex-audioapparaat is wel degelijk je modem :)
En hier kun je wel de benodigde drivers downloaden, maar omdat ik niet precies weet welke E-tech modem, moet je zelf even uitzoeken welke je nodig hebt ;)

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

• dawofl
ur a life saver :P vage crap man ben dit nog nooit eerder tegen gekomen ik zal het eens verder uit gaan zoeken.

• dawofl
hmm het ligt toch ingewikkelder als het lijkt, het viel me nu op dat er geen netwerk connectie's weer worden gegeven in netwerkomgeving terwijl ik wel op internet zit en er zelfs 2 nics in zitten :s via ipconfig krijg ik ze ook beide te zien maar ze staan niet in mijn hardware profiel en dus niet bij netwerk verbindingen :p

de service network connections is gewoon gestart dus ik begrijp dr ff niets van mischien een virus oid ? :r

[ Voor 187% gewijzigd door dawofl op 18-01-2005 19:06 ]

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Haal het modem er eens uit, zijn je netwerkverbindingen terug?

Mocht dat PCI ding niet werken, betaal een beetje bij voor een extern modem. Geen gezeur met drivers (doen het met standaardmodemdrivers altijd) en nooit conflicten :)

Hier stond een dode link.

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Staat in het BIOS PNP OS aan? Zo nee, probeer dat eens..

• dawofl
Nee dan heb ik nog steeds geen zichtbare netwerk verbindingen :/ maar ik begin nu met een herinstallatie van XP kijken wat ie zometeen zegt :P alleen eerst weer de hele zooi backuppen x)

Pagina: 1