Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MSN op 1 workstation blokkeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag MSN op 1 werkstation blokkeren, maar daar heb ik een firewall voor nodig op de server die je bepaalde regels kan opleggen. Zoals blokker (msn)port voor ip adres 192.168.0.39 bijvoorbeeld. Welke firewall is daarvoor geschikt?

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11 04:51
Je kunt beter MSN dé-installeren op dat systeem, en beperkte rechten toekennen aan de gebruiker die deze pc gebruikt (en waarvan jij niet wilt dat hij/zij MSN gebruikt).

:)

Mijn YouTube Channel

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-11 15:05
je kunt ook proberen de adressen naar de msn server op dat werkstation te veranderen naar localhost dan kunnen ze het gewoon installeren maar het zal nooit werken of ze moeten een msn server lokaal draaien

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

• BonzO
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-10 20:31
lordgandalf schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:38:
je kunt ook proberen de adressen naar de msn server op dat werkstation te veranderen naar localhost dan kunnen ze het gewoon installeren maar het zal nooit werken of ze moeten een msn server lokaal draaien
Ja idd, en vervolgens alle webmessengers blokkeren, e-Messenger.net, webmessenger.msn.com, mijnmessenger.nl zijn de voorbeelden die ik ken.

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

in de host tabel de volgende entries

e-messenger.net 127.0.0.1
webmessenger.msn.com 127.0.0.1
mijnmessenger.nl 127.0.0.1
gateway.messenger.hotmail.com 127.0.0.1

die gateway blockt alle msn servers