adr opleidingen en meer adr opleidingen
Verwijderd
10.5 x 83 = ...
Een Celeron 700 is niet zo goed te overclocken vanwege de hoge multiplier. Mijn 667 haalt maximaal 1000mhz. Hoe hoog heb je het voltage nu staan?
Greetz
Een Celeron 700 is niet zo goed te overclocken vanwege de hoge multiplier. Mijn 667 haalt maximaal 1000mhz. Hoe hoog heb je het voltage nu staan?
Greetz
voltage staat op 1.75V.
ik zag hier ergens in een forumpje een persoon met een 700@1200....dus het moet kunnen!
10.5x83=876
ik zag hier ergens in een forumpje een persoon met een 700@1200....dus het moet kunnen!
10.5x83=876
Verwijderd
Mijn celly700 (nou ja, mijn) draait ook op 10,5 * 83(,nogwat) = 875 Mhz
Krijg hem ook niet op de 1050
Het is duidelijk dat het design van de celly2's nu niet verder toelaat dan tussen de 950 en de 1000...
Sommigen hebben geluk, maar als je zeker van je zaak wilt zijn koop een 600(900) of 633(950) Let er dan wel op dat een cC0 stepping krijgt...
Krijg hem ook niet op de 1050
Sommigen hebben geluk, maar als je zeker van je zaak wilt zijn koop een 600(900) of 633(950) Let er dan wel op dat een cC0 stepping krijgt...
Verwijderd
Ja, t kan wel en t kan ook niet, is helemaal afhankelijk van wat je hebt..
want volgens mij zijn er 2 verschillenden als ik zo ga denken...
Want die van mij loopt nu op 1200 met een Alpha koeler d'r op en die van een vriend maar 800!!
We begrijpen d'r niks van maar ik ben in ieder geval tevreden!!:):):)
want volgens mij zijn er 2 verschillenden als ik zo ga denken...
Want die van mij loopt nu op 1200 met een Alpha koeler d'r op en die van een vriend maar 800!!
We begrijpen d'r niks van maar ik ben in ieder geval tevreden!!:):):)
ik heb 2 verschillende gehad, een grijze die een default voltage had van 1,70V en nu een groene met een default van 1.65, beide willen niet werken met een FSB van 100
Greetz
Greetz
Verwijderd
Ahaaa, daar zou t aan kunnen liggen..
Ik ga morgen kijke of er een kleurverschil bij ons zit..
Thnx voor die info..
Ik ga morgen kijke of er een kleurverschil bij ons zit..
Thnx voor die info..
Nou weet ik nog steeds niet wat mogelijke oplossingen zouden kunnen zijn om toch over de magische grens te komen.:?
...en wat is eigenlijk de maximum temperatuur en het max. voltage voor een celeron?
en wat is een cCO stepping?
Greetz
<spel vauten verwijdert/>
...en wat is eigenlijk de maximum temperatuur en het max. voltage voor een celeron?
Greetz
is zon be6 slot1 of socket370?
als ie slot1 is... wat voor slocket heb je?
ik had eerst zon ding van 25,- bij norrod voor mijn 633. kon hem nieteens op 100mhz krijgen.
toen een abit slotket-3 gehaald bij funprice.. 950. zupa-stabiel!
als ie slot1 is... wat voor slocket heb je?
ik had eerst zon ding van 25,- bij norrod voor mijn 633. kon hem nieteens op 100mhz krijgen.
toen een abit slotket-3 gehaald bij funprice.. 950. zupa-stabiel!
Ik heb een MSI 6905 coverter van Funprice.
PC-Freak, graag zou ik het resultaat van eea willen horen
Greetz
Greetz
Verwijderd
Wat wil je nou precies weten??Op zaterdag 06 januari 2001 12:24 schreef sjolmers het volgende:
Ik heb een MSI 6905 coverter van Funprice.
Greetz
Hoe die converter is of iets anders, ik begreep je vraag niet echt...sorry...
cCo draait op 1,7 volt en cBo op 1,6/ 1,65!Op zaterdag 06 januari 2001 06:36 schreef sjolmers het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet wat mogelijke oplossingen zouden kunnen zijn om toch over de magische grens te komen.:?
Greetz
En max Voltage>>>> Zelf uitvinden, ik heb mijn celly op 2,2 volt gehad,,jaja met een ORb, dan kon ie weer ff 25 mhz-jes hoger, maar dat vond ik wat te link dus nu draait ie weer op 2,1. oke, das ook wel vrij hoog maar dat boeit niet.
wow jij hebt je proc ver ondergeclockt!! 566@95 poe hey
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
je kan je celly op maximaal 10.5*83 krijgen dus dat is 880 mhz
en als je een beetje mzzl hebt krijg je hem op 10.5*92 en dat is 966
dus veel suc6
en als je een beetje mzzl hebt krijg je hem op 10.5*92 en dat is 966
dus veel suc6
Pagina: 1