Toon posts:

[HTML] (bezoekers-)teller bij Planet Internet

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Volgens de help-site van Planet kunnen er geen CGI-scripts gebruikt worden, anders dan de eigen tellers die Planet ter beschikking stelt. Voor het Standaard Hosting pakket gaat het om de volgende regel:
< img src="/cgi-bin/mcount/count.dat/0" />
welke moet worden toegevoegd aan de source code van de startpagina.

De teller ziet er vervolgens erg simpel uit: rode cijfers op witte achtergrond. Mijn vraag is de volgende: Hoe pas ik het uiterlijk van deze teller aan? Moet dat in het count.dat bestand? (De helpdesk van Planet claimt dat die teller niet aangepast kan worden, maar dat wil er bij mij niet in. Standaard Hosting is nl. een van de 'professionele' opties van Planet, i.t.t. de gewone gratis homepages. En de teller voor die gratis hp's kan wel worden aangepast...) Weet iemand een goeie site waar ik hiervoor een 'handleiding' kan vinden? Heel hartelijk dank!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:22

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Support en ondersteuning voor 3rd party software zul je bij de originele ontwikkelaar of diegene
waarvan je het script hebt moeten zoeken (in jou geval planet). Zonder source code van de cgi counter is er waarschijnlijk erg weinig te zeggen of je de opmaak van je teller kan aanpassen. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat planet niet ergens zelf dit soort informatie heeft.

Zie ook P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic.

[ Voor 20% gewijzigd door Creepy op 18-01-2005 17:09 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.