IMAP naar HTML

Pagina: 1
Acties:

• dreambofh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-07 20:08
Hallo,
Ik wil op mijn linux server een archief maken van mijn IMAP mailbox. Ik zoek een tool die kan inloggen op mijn IMAP mailbox en dan al mijn mail uit al mijn IMAP mappen kan downloaden en dit omzet naar HTML.

Ik wil dit 1x per maand ofzo gaan doen via een cronjob.

Weet iemand hier iets leuks voor?

THNX!

• dreambofh
Ik heb al het e.e.a. gebrobeerd met hypermail. Maar die wilt alle berichten lokaal hebben in een MBOX file en vervolgens pakt hij nog alleen de berichten die in de root staan van de mailbox.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het gaat dus niet om een lokale mailbox? Kun je niet voor hetzelfde doel een tool als squirrelmail gebruiken? Dan heb je ook een webinterface met al je mails op een IMAP server :)

offtopic:
Als je nog wat wil toevoegen aan je post gebruik dan de edit-button :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• dreambofh
Het gaat om een imap mailbox op een andere server.

Het moet meer een archief worden die doormiddel van bijvoorbeeld een zoekmachine geindexeerd kan gaan worden.

Iedereen zou het mogen lezen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kan die zoekmachine dan niet een index van een Maildir kunnen lezen? Hoef je alleen de headers er nog maar af te schroeven met wat creatieve batchscripting :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate