Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Formulier naar sms.

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat mn vorige topic is gesloten en ik nog steeds niks goeds erover kan vinden probeer ik het opnieuw.

Ik wil dus graag wanneer iemand een php formulier invult dat het verzonden wordt naar een telefoon als sms. Het schijnt dat je daarvoor een sms gateway nodig hebt, maar ik zorg dat de gegevens via sms verzonden worden. Daarbij zou ik ook graag willen dat wanneer een persoon geen sms meer wenst te ontvangen dat hij het kan stopzetten door een sms te sturen.

De vraag is hoe kan ik dit doen? Ik heb genoeg gezocht maar ik vind niks specifieks dat hierover gaat.

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-11 05:12
Raar verhaal sorry. Je vorige topic is gesloten maar je heb maar 1 post. .En dat is bovenstaand..

En als je wil sms'en.. Moet je of een betaald nummer nemen, of je mobiele telefoon aansluiten op je pc en via software die sms'jes onderscheppen

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is het niet zo moeilijk te begrijpen. Ik wil gewoon dat wanneer iemand een formulier invult dat de gegevens naar een telefoon wordt verzonden

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-11 05:12

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:23

chromeeh

the Gnome

Wat heb je zelf al gevonden :?
En heb je al een bij Conrad gekeken, want ik dacht dat hun een pc naar simkaart interface hebben zodat je je pc sms'jes enz kan versturen.....

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Lees je mail.

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.