Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Iemand een idee?
Disaster recovery werkt in Windows 2003 server identiek als in Windows 2000 server. Maar je hebt niet echt diep gezocht merk ik.
Windows Server 2003 Troubleshooting & Disaster Recovery
planning disaster recovery
Het werkt niet het zelfde. Als je namelijk AD authoritative wil restoren moet je dat via ntdsutil doen, dit hoefde bij 2000 niet, daar kon je het in ntbackup aangeven.mutsje schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 10:29:
Disaster recovery werkt in Windows 2003 server identiek als in Windows 2000 server. Maar je hebt niet echt diep gezocht merk ik.
De links die jij stuurd heb ik ook al gevonden en er staat geen whitepaper bij. Er moet toch wel ergens een whitepaper te vinden zijn voor 2003?
Weet er verder iemand hoe je een AD schema kan restoren?
heb je het uberhaupt al doorgelezen? je moet ze iig opstarten in AD restore mode en dat werkt op bijde OS'en precies identiek... of de procedure daarna veranderd is geen idee.
Ik heb inderdaad doorgelezen. Het is daarna inderdaad heel anders.mutsje schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 11:07:
heb je het uberhaupt al doorgelezen? je moet ze iig opstarten in AD restore mode en dat werkt op bijde OS'en precies identiek... of de procedure daarna veranderd is geen idee.
Dat AD Schema laat maar zitten dat is niet op een normale manier te restoren.
[ Voor 11% gewijzigd door Tijntje op 20-01-2005 11:51 ]
Pagina: 1