Na jarenlang gedwongen* Wintel gebruik wil ik nu iets anders, 'k begin me meer en meer te ergeren aan Windows en steeds meer te geilen op Mac OS X. Hence mijn wil om een Mac te halen.
Nu is er alleen één probleempje, ik heb geen geld, en dat is altijd lastig als je wat nieuws wil
Dus daarom zou ik graag mijn PC willen ruilen met een Mac.
En nu komt mijn vraag, is het reëel om te denken dat er een Apple eigenaar is die zijn Apple willen ruilen tegen mijn pC? En zo ja, wat kan ik dan verwachten?
Mijn specs zijn't volgende:
AOpen H700C 400 watt, Zwart
Asus A7N8X-E Deluxe
AMD Athlon XP 2800+ Box 333 MHz
Maxtor Diamond Max Plus 9 120 GB, 7200 rpm, 8 MB, Serial ATA/150
TwinMos Memory PC3200, 400 MHz, -, 2,5, 512 MB
Club3D Radeon 9800 Pro 128 MB
~4 Maand garantie
Het maakt mij overigens niet bijster veel uit of ik er een *Book, iMac of PowerMac voor krijg.
* Gameverslaving die nu over is.
Dit topic is overigens niet bedoeld als vraag/aanbod topic, maar meer om te kijken of het überhaupt nut heeft dit te ruil aan te bieden op sites ala marktplaats. En om te zorgen dat ik geen enorm slechte ruil maak
Nu is er alleen één probleempje, ik heb geen geld, en dat is altijd lastig als je wat nieuws wil
En nu komt mijn vraag, is het reëel om te denken dat er een Apple eigenaar is die zijn Apple willen ruilen tegen mijn pC? En zo ja, wat kan ik dan verwachten?
Mijn specs zijn't volgende:
AOpen H700C 400 watt, Zwart
Asus A7N8X-E Deluxe
AMD Athlon XP 2800+ Box 333 MHz
Maxtor Diamond Max Plus 9 120 GB, 7200 rpm, 8 MB, Serial ATA/150
TwinMos Memory PC3200, 400 MHz, -, 2,5, 512 MB
Club3D Radeon 9800 Pro 128 MB
~4 Maand garantie
Het maakt mij overigens niet bijster veel uit of ik er een *Book, iMac of PowerMac voor krijg.
* Gameverslaving die nu over is.
Dit topic is overigens niet bedoeld als vraag/aanbod topic, maar meer om te kijken of het überhaupt nut heeft dit te ruil aan te bieden op sites ala marktplaats. En om te zorgen dat ik geen enorm slechte ruil maak
[ Voor 12% gewijzigd door Thunder op 18-01-2005 15:04 ]