[CSS] Suckerfish probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024
Ik ben bezig met een menu voor een vriend van me en kwam dit tegen: Suckerfish Dat menu heb probeer ik om te bakken in iets wat mooi is voor hem maar nu struin ik tegen twee problemen momenteel.

1) IE ondersteund dus blijkbaar geen transparent PNG (dit had ik van te voren kunnen weten want iedereen heeft daar problemen lees ik nu. Daar maak ik dan maar ff gifs van.

2) In IE laat overal 3pixels horizontaal tussen zitten. Tussen de pictures van de kop en tussen de menu keuzes. Dit is goed te zien, ik heb de bodybg op zwart staan en en contentbg op wit. Als je in FF kijkt staat alles mooi strak tegen elkaar aan. In IE zitten eroveral 3px tussen.

Check de page en de stylesheet vind je hier

Ik heb al enorme zitten kloten in die stylesheet met margins en paddings in diverse elementen. Dit is mijn eerste echt uitstap je op CSS gebied maar ik zit nu zo vast. Ben hier al twee nachten meebezig, heb al gegoogled en op de gebruikelijke sites gechecked. Ik zou niet weten hoe of wat.

Iemand die hier wat licht op kan laten schijnen?

[ Voor 5% gewijzigd door Willem op 18-01-2005 14:35 . Reden: Ehm (indirecte) links naar pr0nsites doen we hier niet aan ook al heeft jouw site er niks mee te maken ]

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Lars
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

X-Lars

Just GoT it.

offtopic:
je page url is niet goed
edit:
WTF is dat voor domein :X

[ Voor 32% gewijzigd door X-Lars op 18-01-2005 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Pagina werkt niet :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024
X-Lars schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 14:25:
offtopic:
je page url is niet goed
edit:
WTF is dat voor domein :X
hahahaha dat is een url voor een punkrock site afgeleid van een bekend nummer wat dus precies zo heet als die url. neej het is niet wat je denk hahahaha. maar anyway. url corrected

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 13:35
Ehm dikke lul dus

no-go

Dit topic is gesloten.