Toon posts:

[XP] Personalized start menu in Luna (std. xp interface)?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een fanatieke gebruiker van de (op Tweakers vaak verguisde) new-school windows look in XP (Luna). Het nieuwe start menu, grouping op de task bar, ik vind het allemaal handig. Ik heb er even aan moeten wennen maar nu wil ik niet meer terug naar de klassieke 2000 interface.

Iets dat ik nooit heb begrepen en graag zou willen aanpassen is het gebruik van een zogenaamd "personalized" start menu. Dit is een menu (dat ook in Office gebruikt wordt) waarbij de veelgebruikte items zichtbaar zijn en de rest pas tevoorschijn komt na een klik op een pijltje onderaan. Deze feature vind ik in Office zeer handig.

Het gekke is dat je deze feature alleen voor het start menu kunt gebruiken als je in de "classic" look zit?! Terwijl ik het juist een functionaliteit vind die goed aansluit op de nieuwe look and feel.

Maar goed, veel gezocht maar niets gevonden: is er iemand die een manier weet om een personalized start menu te krijgen in de nieuwe XP look?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 14:06 ]

Verwijderd

Volgens mij is dat eruit gesloopt. Persoonlijk ken ik meer mensen die het uitzetten dan die het terugwillen, maar soit.

Ik denk dat ze het vervangen hebben door de functie die veelgebruikte programma's automatisch in de linker kolom van het startmenu zet.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:51:
Ik denk dat ze het vervangen hebben door de functie die veelgebruikte programma's automatisch in de linker kolom van het startmenu zet.
Mja, zoiets had ik zelf ook al bedacht. Maar dat vind ik niet echt logisch want in de praktijk gebruik ik wel meer dan 6 verschillende progjes regelmatig.