Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[BUG] Pushmessage

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Willem169 was net zo aardig mij m'n eerste pushmessage te bezorgen.
offtopic:
(waarvoor nog dank :). Ik was idd een beetje plat, maar direct om een link vragen schiet mij in het verkeerde keelgat)
Ik had het bericht in twee vensters geopent. Klikte in verster 1 op "Gelezen". Vervolgens ging ik naar venster 2 en klikte weer op "Gelezen". Ik kreeg een foutmelding dat het niet om mijn eigen bericht zou gaan. Misschien beter om weer te geven dat de pusmessage al bevestigd is. (weet alleen niet of dat technisch haalbaar is).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 14:05 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

De exacte melding is
Dit bericht is niet je eigen bericht. Je hebt geen rechten om de berichten van andere gebruikers te bekijken.
(interne identificatie: user::mark_pushmessage::not_allowed)
Het lijkt erop dat de melding vanuit de engine niet correct is; deze hoort (volgens mij) niet 'not_allowed' te zijn; maar iets van 'already_marked' oid; waarmee de foutmelding naar de user toe ook verbeterd kan worden :)
edit:
Sterker nog; ik heb wel de rechten om PM's van andere gebruikers te bekijken; dus de melding klopt voor geen meter :P Er zou moeten staan dat ik geen rechten heb om andermans PMs gelezen te markeren:)

[ Voor 21% gewijzigd door Spider.007 op 19-01-2005 11:24 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Spider.007 schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 11:23:
(...) Er zou moeten staan dat ik geen rechten heb om andermans PMs gelezen te markeren:)
Er staat dan ook mark_message::not_allowed :) .

DM!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

JHS schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 13:53:
[...]

Er staat dan ook mark_message::not_allowed :) .
Ik had het niet over de interne identificatie (die klopt) maar over de melding naar de gebruiker toe :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Spider.007 schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 14:08:
[...]

Ik had het niet over de interne identificatie (die klopt) maar over de melding naar de gebruiker toe :)
Oh, ok :) .

DM!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:38

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Dit heb ik al eens gemeld :)

[rml][ BUG] Error message vreemd[/rml]

[ Voor 57% gewijzigd door We Are Borg op 19-01-2005 15:37 ]

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

In 1.9.4 zijn de PM's al helemaal overhoop gehaald, waar dit afgevangen wordt.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.