[MSN/Hotmail] Pasport-account geblokkeerd

Pagina: 1
Acties:

• Cyzor
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-12-2025
Ik heb zondag de 16de mijn laptop opnieuw geïnstalleerd. Alles ging goed totdat ik MSN installeerde en me probeerde aan te melden.
Ik probeerde eerst MS Outlook in te stellen zodat ik mijn mail kan lezen via dat programma. Nu moest ik er weer even achterkomen wat het wachtwoord ook al weer was, maar na een paar pogingen zag ik mijn mail binnen komen in Outlook.

Tegelijk probeerde ik MSN in te stellen waar bij ik waarschijnlijk ook ongeveer twee maal een verkeerd wachtwoord invoerde. MSN kwam ook naar invoering van het goede wachtwoord niet online. Outlook gaf nu ook de melding dat hij geen verbinding meet kon maken met de hotmal servers.

Hierna probeerde ik in te loggen via hotmail.nl en kreeg daar de volgende melding:
Je hebt te vaak geprobeerd een onjuist wachtwoord in te voeren voor de aanmeldingsnaam:

<mijn_naam>@hotmail.com

Je account is tijdelijk niet beschikbaar. Deze pauze zorgt ervoor dat je wachtwoord moeilijker te raden of te achterhalen is.

Je kunt:

Wacht enkele minuten en probeer je dan opnieuw aan te melden.
Je kunt je wachtwoord opnieuw instellen, als je het vergeten bent.
Daar kon ik wel inkomen. Ik ging wat andere programma’s installeren en probeerde het na een uur nog eens. Maar nog steeds geblokkeerd. Die avond het ik het zo ongeveer tien keer geprobeerd met tussenpozen van tenminste tien minuten, maar nee. De volgende dag in de middag tenminste twaalf uur later was mijn account nog steeds geblokkeerd.

Op dit moment kom ik er nog niet in. Ik heb geen idee wat er aan de hand is. Er staan op mijn computer geen programma’s open zoals MSN of Outlook die met een verkeerd wachtwoord toegang proberen te krijgen.

Mijn wachtwoord veranderen via de geheime vraag is niet nodig want ik weet mijn wachtwoord gewoon. Het zal ook niet gaan wat mijn geheime vraag is zo cryptisch dat ik geen idee hebt wat het antwoord moet zijn.

Ik heb het voor de zekerheid ook nog op een ander machine (achter de zelfde internet verbinding) geprobeerd maar krijg daar de zelfde fout.

Topics die ik hier op GOT vond konden mensen die deze melding kregen gewoon weer inloggen na even gewacht te hebben.

Moet ik voor dit probleem contact opnemen met Microsoft of is er een andere oplossing?

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:54

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Aangezien dit probleem aan je passport zit, kan je beter contact opnemen met Microsoft.

[ Voor 6% gewijzigd door AW_Bos op 18-01-2005 16:15 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
...of je wacht nog een paar dagen :) Als het dan nóg niet geunblocked is, dán eventjes contact opnemen.

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600

• Cyzor
Ja was ook van plan om nog even te wachten, maar niet langer dan 30 dagen anders ben ik al mijn mail kwijt. Wou het ook nog proberen vanaf een ander internet verbinding. Je weet het nooit misschien wordt zo een block aan een IP gebonden.

Weet verder iemand hoe ik het beste contact met microsoft hierover kan opnemen? Via mail of telefoon en wat zijn de adressen of nummers?

Ieder geval al bedankt voor het commentaar.

• Cyzor
Ik had gisteravond het forumuier achter deze link in gevuld.

http://register.passport.net/contactus.srf?lc=1043

Kreeg vandaag een mail terug dat mijn account opnieuw was ingesteld. Alles werkt nu weer naar behoren. Goede service van Microsoft voor een gratis dienst kan niet anders zeggen.

Bedank voor jullie adviezen, dit topic mag van mij dicht.