[printer error] lampjes blijven knipperen

Pagina: 1
Acties:
  • 479 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110045

Topicstarter
ik heb een hp deskjet 3820 maar ik heb nu een probleem dat het lampje van de aan/uit konp en van het papier blijft knipperen heeft iemand het zelfde probleem zow ja hoe heb je het dan op gelost ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:34

breinonline

Are you afraid to be known?

Wat zegt de handleiding hierover en wat heb je zelf al gezocht?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wippo76
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-11-2024
hier zon zelfde printer staan met dit probleem
heb antwoord van hp gehad maar hielp bij mij niet

dit is het verhaal mischien helpt het bij jouw wel bij mij komen de printer koppen niet eens naar het midden

""Allereerst wil ik u vragen de printer te resetten naar de fabrieksinstellingen. U kunt de volgende stappen uitvoeren.

1. Zet de printer aan
2. Zet de printerkap open. De inktpatronen verschuiven nu naar het midden van de printer.
3. Haal de stroomkabel er aan de achterkant uit terwijl de printer aan staat (zonder stroom op de printer wordt het geheugen leeg gemaakt).
4. Als de inktpatronen naar het midden zijn verschoven dan kunt u deze eruit halen. Als de inktpatronen niet automatisch naar het midden zijn verschoven dan kunt u proberen om dit handmatig naar het midden te verschuiven.

Als de inktpatronen eruit zijn kunt u naar stap 14 gaan. Anders vervolgt u met stap 5.

LET OP: Sommige printers hebben geen achterklep op de printer.

5. Indien uw printer aan de achterkant een klep heeft dan moet u deze eruit halen.

Als uw printer geen achterklep heeft dan kunt u naar stap 14 gaan.

6. U ziet een aantal rollen. Draai deze vijfmaal in opwaartse beweging
7. Probeer de inktpatronen naar het midden te verschuiven. Als dit lukt kunt u naar stap 13.

8. Beweeg de rollen in neerwaartse beweging
9. Probeer de inktpatronen nu naar het midden te verschuiven. Als dit is gelukt kunt u verder gaan met stap 13. Anders vervolgt u met stap 10.
10. Til de inktpatroonhouder omhoog en probeer hem naar het midden te verschuiven.
11. Als stap 10 niet lukt, duw dan de inktpatroonhouder omlaag en probeer hem naar het midden te verschuiven.
12. Als stap 11 niet lukt, duw dan de inktpatroonhouder verder naar links/rechts en probeer deze alsnog te verschuiven.

13. Plaats de achterklep van de printer weer terug op de printer.

14. Doe de kleppen van de inktpatroonhouder en de printerkap weer dicht.

15. Wacht 5 minuten (zodat het geheugen volledig leeg is)
16. Steek de stroomkabel in uw printer en zet de printer weer aan.
17. Open de printerkap en zet de inktpatronen er weer in (hierdoor herkent de printer opnieuw de inktpatronen, waardoor deze gereset wordt).

Aansluitend kunt u de volgende test uitvoeren:
- Zet de printer aan.
- Houd de AAN/UIT-knop ingedrukt.
- Druk 8 keer op de knop ANNULEREN.
- Druk 4 keer op de knop DOORGAAN.
- Laat de AAN/UIT-knop los.

De printer moet nu een diagnostische testpagina afdrukken. Vervolgens kunt u proberen om een document af te drukken vanuit uw pc.

Wij vertrouwen erop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog verdere vragen hebben dan vernemen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groeten,

hell printer

""""

Ja zou ik ook zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wippo76
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-11-2024
kwas toch wel benieuwd of je printer het al weer deed?

de mijne is opgegeven en heeft kennis gemaakt met de grijze bak 8)7 8)7 8)7 |:( |:(

Ja zou ik ook zeggen