Ik heb een paar jaar oude Aldi PC, type moederbord "ASUS MED 2001". Volgens oud bericht (uit 2002) op deze site is dit gelijk aan de ASUS CUV4X-M. Computer had problemen, na check met AIDA32 kreeg ik de suggestie de BIOS te updaten. Nu heb ik van de ASUS site de laatste BIOS gedownload (CV4M1007.AWD), deze geinstalleerd (eerst met AFLASH, oude BIOS opgeslagen). Vervolgens geeft hij de melding, computer opnieuw opstarten, BIOS ingaan en 'load system default' uitvoeren.
Echter het probleem is nu dat mijn computer niet meer wil starten. Als ik op power druk hoor ik heel even (1 seconde) de fan, die sterft langzaam weg en computer doet niets. Als ik reset ingedrukt houd en dan power druk, blijft de fan draaien, echter zo gauw ik reset loslaat is de computer ook weer dood.
Weet iemand of je dit moederbord kunt resetten naar fabrieksinstellingen o.i.d.? Is er een 'flash recovery jumper' of iets aanwezig?
Alle help welkom, Stingray.
Echter het probleem is nu dat mijn computer niet meer wil starten. Als ik op power druk hoor ik heel even (1 seconde) de fan, die sterft langzaam weg en computer doet niets. Als ik reset ingedrukt houd en dan power druk, blijft de fan draaien, echter zo gauw ik reset loslaat is de computer ook weer dood.
Weet iemand of je dit moederbord kunt resetten naar fabrieksinstellingen o.i.d.? Is er een 'flash recovery jumper' of iets aanwezig?
Alle help welkom, Stingray.