[XP] Geen gebruiker om aan te melden

Pagina: 1
Acties:

• Postie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-04 00:16

Postie

No beer, no glory

Topicstarter
Laptop draait XP Home. Nu is er ineens geen gebruiker meer in aan te melden. Normaal maar 1 gebruiker, dus start winxp automatisch door. Nu krijg ik inlogscherm om gebruiker aan te melden, maar er is helemaal geen lijst van gebruikers.
Via ctrl-alt-delete geprobeerd in te loggen maar krijg melding : Het systeem kan u niet aanmelden. Controleer of bla bla.

Kan ook niet kiezen bij 'opties' bij het inloggen via ctrl-alt-delete of deze op een domein of iets anders ingelogd moet worden. Pc is geen onderdeel van een netwerk of domein.

Geprobeerd in safe mode in te loggen, werkt ook niet. Geprobeerd als Administrator in te loggen maar die werkt ook niet. Krijg zelfde melding als ik als gebruiker probeer in te loggen.

Iemand suggesties hoe dit op te lossen zonder een re-install?

Live every day, as if it's your last one

• Rwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-03 14:17

Rwin

Ondertitel

laatst bekende juiste configuratie oproepen?

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers

• Postie

Postie

No beer, no glory

Topicstarter
Nee dat werkt helaas ook niet.

Verwijderd

Niets bijzonders gedaan voor dit probleem kwam? iets geinstalleerd ofzo...

Heb je ook in safe mode als administrator proberen in te loggen? en mag ik vragen hoe je geprobeerd hebt de laatst bekende juiste configuratie op te roepen zonder aanmelden...

• Postie

Postie

No beer, no glory

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 14:53:
Niets bijzonders gedaan voor dit probleem kwam? iets geinstalleerd ofzo...
Nee, alleen norton av en norton firewall. Maar die hebben gewoon gedraaid voordat dit probleem kwam.
Heb je ook in safe mode als administrator proberen in te loggen? en mag ik vragen hoe je geprobeerd hebt de laatst bekende juiste configuratie op te roepen zonder aanmelden...
op F8 drukken voor het booten en dan safe mode kiezen. Zo ook laatste bekende configuratie geprobeerd. Ook geprobeerd als admin in te loggen, krijg zelfde melding als ik als de enige gebruiker in wil loggen.

Wat ik dus ook zo vaag vind, is dat het inlogscherm gewoon leeg is.
Ff foto gemaakt met webcam, kun je het een beetje zien.

Afbeeldingslocatie: http://www.fmf.nl/~postie/geengebruikers.jpg