Ik heb een INwin A500 tower met een Athlon 600 (.25 micron), G400 en nog een hoop kaarten erin, en mijn probleem is: na een halfuur is de bovenkant van de kast heel erg warm, en ook de voeding (die de lucht daar wegzuigt) blaast echt hele warme lucht uit. Probleem is: na een halfuur of een uur freezed mijn systeem als ik UT speel ofzo. Dit komt misschien ook omdat de koeler tegen de videokaart blaast en die warme lucht nergens heen kan.
Ik weet niet of iemand anders met die kast daar een oplossing voor heeft ofzo, want er is geen plaats voor een extra fan om die warme lucht weg te blazen. Is een gat zagen de enige oplossing, of zijn er nog andere opties? Cardcooler is het dus niet, want de onderkant van mijn pc is prima koel, alleen alles boven de AGP kaart is erg (heeel erg) warm.
Graag ideeen en tips zijn van harte welkom!
DiGiSTORM.
Ik weet niet of iemand anders met die kast daar een oplossing voor heeft ofzo, want er is geen plaats voor een extra fan om die warme lucht weg te blazen. Is een gat zagen de enige oplossing, of zijn er nog andere opties? Cardcooler is het dus niet, want de onderkant van mijn pc is prima koel, alleen alles boven de AGP kaart is erg (heeel erg) warm.
Graag ideeen en tips zijn van harte welkom!
DiGiSTORM.