Toon posts:

[Html] exe bestand openen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In mijn schoolproject heb ik een met html een pagina ontwikkelt die automatisch opstart wanneer je de DVD in de DVD speler doet.

Op de pagina staan links naar exe bestanden die ook op de DVD staan.

Het exe bestand dat we zelf hebben gemaakt start meteen met de koppeling..ook het exe bestand van visual basic start direct wanneer we deze met de html link openen.

Het probleem is dat hij niet de link pakt naar het exe bestand van Windows Embedded

Weet iemand hoe dit op te lossen is..? Of is dit een beveiliging van het exe bestand die niet te doorbreken is?

PS : documenten worden ook gewoon geopent met de links...

bvd Emiel

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 12:28 ]

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Ik snap je niet helemaal. Wat wil je nu precies. Even zoals ik het begrijp:

[list=A]
• DVD wordt in speler gestopt
• HTML Pagina (startmenu) wordt getoond met defealt browsers
• Met behulp van menu-optie moet een .exe bestand worden geopend?

Maar wat bedoel je nou met de zin:
Het probleem is dat hij niet de link pakt naar het exe bestand van Windows Embedded

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Als het je erom gaat dat hij gelijk bij het klikken op de link het exe bestand moet openen dan heb je pech.

Dit gaat gewoon niet. Je kunt geen exe openen vanuit html. Je kunt wel klikken > opslaan > handmatig openen, maar automatisch gaat niet.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Topicstarter
Waarom lukt dat dan wel met andere .exe bestanden ????

Zoals ik al namelijk vertelde opent hij wel namelijk het exe bestand van Visual Basic gewoon..

dus het gaat wel maar alleen bij het exe bestand van windows Embedded geeft hij een vermelding dat het niet een geldige toepassing is....

thks anyway voor de antwoorden tot zover ..
Fire_escape schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 16:56:
Als het je erom gaat dat hij gelijk bij het klikken op de link het exe bestand moet openen dan heb je pech.

Dit gaat gewoon niet. Je kunt geen exe openen vanuit html. Je kunt wel klikken > opslaan > handmatig openen, maar automatisch gaat niet.

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Wat is Windows Embedded? Wat doet die exe? Van waar start je hem? Zitten er rechten op die exe?

Geef eens wat meer info. Hier kunnen we heel weinig mee.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• GigaDave56
  • Laatst online: 14-12-2025
ikemile, Ikzelf heb een active desktop en sommige programma's (meestal spellen) starten gewoon niet of met een foutmelding.

In de active desktop topics is dit verschijnsel vaker gemeld en zover ik weet is er nog geen standaard oplossing gepost. Je zou daar nog even kunnen kijken / zoeken.

Btw, open je de .exe bestanden via javascript of vbscript of anders?

Not so Giga One
> I'd sell my soul for you, babe
> For money to burn, for you
> I'd give you all and have none, babe
> Just to, just to, to have you here by me... [Scooter - Rebel yell]

Pagina: 1