Toon posts:

[doom3 slechte videokaart] welke is goed voor mij

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mensen doom 3 is harstikke vet. (niet zo vet als doom1&2 voor die tijd maar toch )

Helaas valt hij om de 10 min ongeveer uit. lig er aan welk stuk en wat er gebeurt. reden is

sappire radion 9600 pro 128 mb (zo heet de type ongeveer) Ik zet de sytem config op aller laagst zonder special effects en zo. Kan ik 110 % zonder stuipen spelen. MAar alles ziet er zo slecht uit. bijna hetzelfde als doom1 ;)

Dus nieuwe videokaart. Ik vraag jullie advies om wat ik het beste kan kopen. natuurlijk wil ik 256 mb en het typen weet ik niet zo goed wat ik het beste kan doen.

mijn overige specs zijn

XP
2,4 ghz
2x 512 ddr ram
5.1 surround card van soundblaster (volgensmij)

120 gb aan harde schrijf.

en ja mijn oude video kaart van 128 mb radeo 9600

Wat kan ik het beste kopen. En ik hoef niet het luxe van het luxe dat het een kaart word van 500 euro dat vind ik ovedreven. Het gaat me eigelijk om wat ik het beste voor een type kaart ik kan pakken voor doom bijvoorbeeld en andere veel eisende spellen

Verwijderd

Een tijdje terug was er de best buy guide van t.net :) reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie januari 2005?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 12:15:
..
mijn overige specs zijn

XP
2,4 ghz
2x 512 ddr ram
5.1 surround card van soundblaster (volgensmij)

120 gb aan harde schrijf.

en ja mijn oude video kaart van 128 mb radeo 9600
..
2,4 ghz wat? Athlon64? P4? Is tweedehands een optie voor je?

Ik zou op dit moment namelijk niet meer zo snel een nieuwe AGP kaart kopen (ik ben zelf vorig jaar augustus volledig geupgrade, dus nog op AGP). Dus bijvoorbeeld aanrader om tweedehands 9800 Pro te kopen, hoewel niet 16x12 met alles aan in D3 kan deze kaart je systeem dan nog net tot aan een volledig upgrade dragen.

Verwijderd

Spielerij is niet de plek voor 'ik zoek bepaalde hardware in de vorm van een CPU / videokaart'. Zoek eens op GoT rond.

Er zijn aparte topics die het hebben over wat je het beste kan upgraden, en in menig review kan je lezen wat de goede en slechte punten van een stuk hardware zijn.

Dit topic is gesloten.