Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Installatie van windowsXP driver I-River IFP180T mislukt...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had nog een leuk oud mp3 spelertje in huis liggen en wou em weer eens gebruiken, dus ik probeer dat ding te installeren onder windowsXP. Nu is het probleem dat windows hem niet herkend, hij geeft slechts aan, onbekend apparaat. Ik heb toen m.b.v. de cd die bij de player zat de driver proberen te installeren maar dit lukt niet. Windows kan geen driver voor het apparaat vinden terwijl die toch echt op de cd staat. Nagoed, toen ben ik naar de iriver website gegaan en heb ik daar de device drivers gedownloaded. Die herkend windows dus ook al niet. Wat kan ik nu nog doen? Er staat gewoon: onbekend apparaat bij apparaatbeheer.
(Een jaar geleden werkte het nog gewoon)

help!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Je moet dat progje wat op de cd staat installeren, is dus geen driver zoiets als itunes(even vergeten hoe iriver dat noemt)

Opstarten, speler aan de computer en dan moet hij connecten.

Als dat niet gebeurd heb je dan de ums firmware, dan moet hij als externe schijf bij deze computer staan.

Probeer hem anders even via het menu van de speler te formatteren.

[ Voor 12% gewijzigd door BARACUS op 18-01-2005 13:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
BARACUS schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 13:34:
Je moet dat progje wat op de cd staat installeren, is dus geen driver zoiets als itunes(even vergeten hoe iriver dat noemt)

Opstarten, speler aan de computer en dan moet hij connecten.

Als dat niet gebeurd heb je dan de ums firmware, dan moet hij als externe schijf bij deze computer staan.

Probeer hem anders even via het menu van de speler te formatteren.
Dat programma van de cd en zelfs het nieuwste programma van de iriver site zien het apparaat niet. Er zal eerst een windows driver geinstalleerd moeten worden!
Ik heb geen id hoe ik de speler moet formateren want die functie zit volgens mij niet op de speler zelf.

• BARACUS
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 20:00:
[...]

Dat programma van de cd en zelfs het nieuwste programma van de iriver site zien het apparaat niet. Er zal eerst een windows driver geinstalleerd moeten worden!
Ik heb geen id hoe ik de speler moet formateren want die functie zit volgens mij niet op de speler zelf.
Je hebt helemaal geen aparte driver nodig, dat programma is alles wat je nodig hebt.
Ik zal toch niet adviseren om dat ding te formatteren als het niet kan.
Ik heb hem zelf ook :) beter zoeken dus.
Maar weet je zeker dat hij niet als externe schijf tevoorschijn komt, als je de ums firmware gebruikt dan verschijnt hij NIET in dat programma.

Verwijderd

Topicstarter
ik weet het zeker, hij heeft nog 1 van de eerste firmware erop staan! Heb hem voorheen altijd gebruitk en toen kon ik wel de windows drivers installeren, nu niet, op geen enkele pc. Beide managers, de oude en de nieuwe zien het apparaat niet

• BARACUS
Heb je wel met batterij erin op play gedrukt :*) dus eerst aansluiten en dan aanzetten de iriver 8)

Ik weet bijna zeker dat dit het is :P

Verwijderd

Topicstarter
BARACUS schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 01:42:
Heb je wel met batterij erin op play gedrukt :*) dus eerst aansluiten en dan aanzetten de iriver 8)

Ik weet bijna zeker dat dit het is :P
heb ik ook geprobeerd. eerst usb erin dan pas anzetten. Op alle mogelijke manieren heb ik geprobeerd dat ding te gebruiker, het lukt niet :D

• BARACUS
Ja je zit om 02:45 nog te klooien zie ik :D

Ik heb dat ding naast me liggen even kijken hoor.
Als je in het menu general pakt en dan default selecteert?
Je kunt ook firmware upgrade proberen maar of dat slim is???

Verder kan ik ook niks verzinnen :'(
Pagina: 1