🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Lol je moet je uberhaupt afvragen of je een standaard ATX voeding in die Compaq kunt plaatsen. Maw waarom doet hij hem "goedkoop" weg, zal wel vanwege zo'n reden zijn.
En meestal wanneer de voeding kapot is, heeft het moederbord ook een klap gehad...
En meestal wanneer de voeding kapot is, heeft het moederbord ook een klap gehad...
[ Voor 25% gewijzigd door Dukey op 18-01-2005 11:41 ]
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Verwijderd
Ik zou persoonlijk (afgezien van mijn mening van Compaq) Het systeem eerst wel eens werkend willen zien in dit geval.
Oftewel laat die persoon of jijzelf eens een voeding erin proppen en een hd, geheugen,
Dan eens kijken of ie draait , heb je die mogelijkheid niet dan zou ik hem lekker laten staan.
En je kunt wat je zelf ook al verteld een soort van contract opstellen en beide ondertekenen.
Gaat het om een compeet sys of enkel een kast btw??
Weer een edit:
Je schrijft dat het gaat om een snel systeem , Maar dat is nog altijd afhankelijk van type geheugen , hd , cpu en graka . Aangezien je de eerste 2 mist in het rijtje is die `snelle` pc ook nog maar de vraag ( en ja ik weet dat mobo en cpu ook belangrijk zijn voor de snelheid)
Oftewel laat die persoon of jijzelf eens een voeding erin proppen en een hd, geheugen,
Dan eens kijken of ie draait , heb je die mogelijkheid niet dan zou ik hem lekker laten staan.
En je kunt wat je zelf ook al verteld een soort van contract opstellen en beide ondertekenen.
Gaat het om een compeet sys of enkel een kast btw??
Weer een edit:
Je schrijft dat het gaat om een snel systeem , Maar dat is nog altijd afhankelijk van type geheugen , hd , cpu en graka . Aangezien je de eerste 2 mist in het rijtje is die `snelle` pc ook nog maar de vraag ( en ja ik weet dat mobo en cpu ook belangrijk zijn voor de snelheid)
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 11:49 ]