Wie weet er nog een goede converter waar je ook MOV bestanden (wat je met quicktime normaal kan bekijken) mee kunt converter. Ik heb radtools gehad maar die geeft een foutmelding als ik het bestand wil selecteren. De filmpjes zijn gemaakt met een kodak digitale camera dus als iemand nog een goede converter weet.. graag.
Blijkbaar is mov je bronbestand, maar naar welk formaat wil je het converteren?
Google levert nl. al een hoop op:
[google=mov 2 mpg]
[google=mov 2 avi]
[google=mov 2 mpg]
[google=mov 2 avi]
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
ik heb alles nagezocht .. in totaal 3 converters gevonden of zo maar die doen het niet.. Is gemaakt met zeer goede Kodak camera dus wat de fout is weet ik ook niet
BtM909 schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 11:28:
Blijkbaar is mov je bronbestand, maar naar welk formaat wil je het converteren?
[google=mov 2 mpg]
[google=mov 2 avi]
Verwijderd
QuickTime MOV is een containerformaat, wat jij zoekt is de Kodak codec die gebruikt is voor die MOV bestanden (aangenomen dat er geen standaard is gebruikt en dat dát de reden is dat conversieprogramma's je filmjes weigeren) 
Het zou me verbazen als die niet op het driver CD'tje van de camera of op de website van Kodak staan.
Het zou me verbazen als die niet op het driver CD'tje van de camera of op de website van Kodak staan.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 18:19 ]