Is het niet wat om een nieuw forum te maken onder Software waar audio en video problemen behandeld kunnen worden? Ik zie nu heel veel vragen over video en audio bewerking, zoals conversie enz. die soms in sotware algemeen staan of soms in audio video forum onder hardware. Regelmatig komt het ook voor dat topic naar andere fora worden geschoven, omdat ze daar niet thuis horen. bv. het topic "de beste methode om je dvd's te backuppen" hoort volgens mij niet in het topic [hardewaren]audio video en hifi, omdat dit eigenlijk alleen maar software matige dingen zijn.
Ik weet dat er heel veel engelse fora zijn die deze problemen behandelen, maar volgens mij is er best behoefte aan een nederlandse, ik vind dat in ieder geval wel prettig. De discussie of dit wel of niet op GoT thuis hoort, mja dat weet ik niet. Maar ik vind het wel typisch iets voor tweakers om video en audio uit elkaar te plukken en op een andere manier weer in elkaar te proppen, in ieder geval ik ben er best veel tijd mee bezig
.
Ik weet dat er heel veel engelse fora zijn die deze problemen behandelen, maar volgens mij is er best behoefte aan een nederlandse, ik vind dat in ieder geval wel prettig. De discussie of dit wel of niet op GoT thuis hoort, mja dat weet ik niet. Maar ik vind het wel typisch iets voor tweakers om video en audio uit elkaar te plukken en op een andere manier weer in elkaar te proppen, in ieder geval ik ben er best veel tijd mee bezig
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !