ik ben wel benieuwd naar jullie mening over dit onderwerp, het is namelijk zo dat je als je op dit moment een nieuw moederbord of compleet nieuwe(pre build) pc koopt er bij 9-10 zeker voor amd nog een agp 8x slot op het bord zit ipv een pci express x16.... helaas zie ik net tussen het nieuws dat de nieuwe x850 van sapphire en powercolor er alleen in pci expres variant zijn, wat natuurlijk een domper is voor de mensen met een agp slot ,98% van alle pc gebruikers..
wanneer verwachten jullie dat de fabricanten de overstap maken naar 100% pci express en hoe lang het dus duurt voordat je geen agp kaart meer kan kopen...
Ik vind het een beetje onzin in iedergeval omdat de bandbreedte van agp 8x nog maar voor de helft op zijn max gebruikt word....
wat denken jullie....
wanneer verwachten jullie dat de fabricanten de overstap maken naar 100% pci express en hoe lang het dus duurt voordat je geen agp kaart meer kan kopen...
Ik vind het een beetje onzin in iedergeval omdat de bandbreedte van agp 8x nog maar voor de helft op zijn max gebruikt word....
wat denken jullie....