In-ear headset

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:36

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Weet iemand of deze ook ergens te krijgen zijn?
Ik vind die headsets die over je oor heen gaan tamelijk irritant, krijg op een gegeven moment van die warme oren ervan.

Nu ben ik dus op zoek naar een headset met oordopjes, die je ook vaak bij diskmans/mp3 spelers krijgt. Zijn deze er, zo ja welke, en hoe staat het met de kwaliteit?

Via de search kwam ik alleen uit op alleen dopjes, of de headsets die over je oor heen vallen.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
druk hier :/

• bogy
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

zeg, ondertussen had je volgens mij al wel eens de tijd gehad om een simpele audio/tv winkel binnen te stappen daar hebben ze die dingen zeker...

wandel anders eens een hifinesse zaak binnen (Sony store)

met een beetje goudengids vind je wel van die dingen in je omgeving.

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
bogy schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 16:28:
[...]

zeg, ondertussen had je volgens mij al wel eens de tijd gehad om een simpele audio/tv winkel binnen te stappen daar hebben ze die dingen zeker...

wandel anders eens een hifinesse zaak binnen (Sony store)

met een beetje goudengids vind je wel van die dingen in je omgeving.
dude, niet iedereen heeft ambtenaren tijden op zijn werk hoor...

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-07 10:39
www.filterz.net

En dan de filterz mobile zoiets bedoel je.

En niet zo snel zeuren om een reply als je daarna nog eens zegt dat niet iedereen een ambtenaren baan heeft er zijn hier ook mensen die er niet de hele dag op zitten.

[ Voor 86% gewijzigd door dennismaus op 18-01-2005 17:22 ]

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:11
dude, niet iedereen heeft ambtenaren tijden op zijn werk hoor...
offtopic:
lol het plebs op FOK noemt dit een countdown topic. Door persoonlijk te worden creeer je een bepaalde spanning in een topic wat de kans op hulp verkleint.

[ Voor 57% gewijzigd door Frash op 18-01-2005 17:23 ]

Verwijderd

Het heeft weinig zin om met die attitude een topic te openen waarin je van iemand anders verwacht iets voor je uit te zoeken.

Kijken of een produkt bestaat houdt niet meer in dan het gebruik van Google en het aflopen van fabrikanten site's. Ik denk niet dat iemand nog zin heeft dat voor je te doen, en daarnaast kun je dat prima zelf.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.