Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
dit topic is niet bedoeld om roepen welke beter is qua kwaliteit..
ik zit nog met 1 onduidelijkheid en misschien kunnen jullie mij daar duidelijkheid over geven.

ik zit te twijfelen tussen en ipod mini / Zen Micro / Muvo2 4GB

maar ik zit met het volgende in de maag. hoe slaan die spelers hun bestanden op??
ik heb op mijn pc al mjin mp3's netjes in mapjes staan (zonder playlists). en wil dat eigenlijk ook op mijn mp3 speler. kunnen bovenstaande spelers een map structuur aan?

of is het met de bovenstaande spelers makkelijk op snel een playlist te maken van elk album(folder)?

• Drosera
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-11 15:43
wat creative betreft weet ik het wel (denk ik):

De micro met nieuwste FW kan ze ordenen in mappen, maar afspelen gebeurt nog steeds zoals alle andere: gesorteerd op artiest, genre, album of titel. Maar dit werkt zeer goed. (eigenlijk aangenamer dan mappen, maar vraagt een beter onderhouden id3 collectie dan mappen)
De muvo werkt ook via dit artiest, genre, ... systeem.

ik denk de mini ook, maar dat weet ik dus niet.

Voila :+ ,

Verbeter maar als ik het mis heb (want m'n micro zit nog in de post, maar ga verder op wat ik weet en hoe m'n JB3 werkt :? )

Verwijderd

De ipod houdt geen rekening met mapstructuur op uw pc. Bij het kopieren van de files naar de ipod worden deze ingedeeld in de ipod zijn eigen (onbegrijpbare) directiry structuur. Zelfs de files worden hernoemd. De ipod houdt enkel rekeing met de ID3 tags.

Geen idee hoe zit met de ipod mini, maar ik vermoed dat dat op dezelfde manier is