Toon posts:

Athlon en Win2000 Pro

Pagina: 1
Acties:
  • 293 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij helpen met het volgende probleem: Ik heb een Athlon 600, w2k installeert prima, alles draait, geen conflicten en dan...
na een paar minuten een totale freeze. geen blauw scherm, geen foutmeldingen, gewoon een stilstaand plaatje. Wat erin zit: een Biostar M7MKA en een Diamond stealth III s540. Thanks Rene

Verwijderd

Ik draai alweer maanden W2KPro op een Asus K7M/Athlon systeem. Draait Win98SE wel goed?
En hangt ie al wanneer je 'm zelfs de eerste minuten met rust laat of ben je dan wel iets aan het doen?

Standaard Athlon opmerkingen: goede voeding en goed geheugen. Voor zover ik weet stelt W2KPro geen extra eisen.

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
lees help( proc+mobo, enz. rubriek) voor mijn probleem, ik heb ook een s3 savage 4
250 Watt voeding, die nu gratis vervangen wordt door highgreen, omdat daar misschien iets mee is, en ik heb gewoon pc100

ik hoop dat mijn nieuwe voeding het oplost

Verwijderd

Topicstarter
Windows 98SE nog niet geprobeerd (hoop eigenlijk dat dat niet nodig is). In de paar minuten doe ik wel wat maar niet meer dan een paar explorer venstertje (controlpanel-settings, etc).

Rene